Lamborghini Asterion – trīs e-motori un 910 ZS.

Pievienots: 6. oktobrī 2014 08:24 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Lai gan agrāk Lamborghini vadība noliedza, ka grasās būvēt mašīnas ar benzīna-elektriskajiem dzinējiem, uz Parīzes autoizstādi atvests tieši tāds modelis – superhibrīds ar trīs elektromotoriem un benzīna dzinēju koncepta versijā.



Lamborghini pirmā hibrīda Asterion LPI910-4 konstrukcijā iekļauts aiz vadītāja un pasažiera sēdekļiem gareniski iebūvēts 5,2 litru V10 benzīna motors no Huracan, septiņu pakāpju divsajūgu robotizētā pārnesumkārba, trīs elektromotori ar kopējo jaudu 300 ZS un litija-jonu akumulatoru baterija.

Viens no Asterion elektromotoriem iebūvēts pa vidu iekšdedzes dzinējam un pārnesumkārbai, bet pārējie divi novietoti pie priekšējās ass. Ar elektrību Lamborghini prototips spēj nobraukt 50 km, nepārsniedzot maksimālo ātrumu 125 km/h un šajā režīmā tiek darbināti tikai priekšējie riteņi, savukārt mobilizējot visus jaudas resursus, Asterion pārvēršas par pilnpiedziņas superauto, kas no vietas līdz simtam paātrinās trīs sekundēs un var sasniegt maksimālo ātrumu 320 km/h. Vidējais degvielas patēriņš ir 4,1 litrs uz 100 km, kas atbilst CO2 izmešu daudzumam 98 grami uz vienu kilometru.

Hibrīda salons paredzēts diviem cilvēkiem, turklāt sēdekļi te novietoti augstāk, nodrošinot komfortablāku pārvietošanos ikdienas režīmā.

Nosaukums jau tradicionāli saistīts ar vēršiem – šoreiz tas aizgūts no grieķu mitoloģijas, atgādinot par mīnotauru – briesmoni ar cilvēka ķermeni un vērša galvu, savukārt burtu un ciparu kombinācija jāsaprot sekojoši: LP – gareniski iebūvēts motors, I – hibrīds, 910 – spēka iekārtas jauda, 4 – pilnpiedziņa.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-