Škoda iepazīstina ar Fabia universālu.

Pievienots: 3. oktobrī 2014 08:13 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Viens no Parīzes autoizstādes jaunumiem, kas varētu interesēt praktiski domājošus cilvēkus, ir Fabia universāls, kas apskatāms čehu kompānijas Škoda ekspozīcijā.



Škoda Fabia universāls, kas debitē reizē ar hečbeka modifikāciju, ir 4257 mm garš (+10 mm, salīdzinājumā ar pašreizējo paaudzi), 1732 mm plats (+90 mm) un 1467 mm augsts (-31 mm). Bagāžas nodalījuma tilpums tagad ir 530 litri (agrāk 426), kas ir labākais rādītājs segmentā, bet ar nolaistām sēdekļu atzveltnēm tas pieaug līdz 1395 litriem (agrāk 1225). Jāpiebilst, ka universālā var pārvadāt līdz pat 1,55 m garus priekšmetus, bet bagāžnieka slieksnis atrodas vien 611 mm augstumā.

Ražotājs domājis par lietotāja ērtībām, tādēļ bagāžas nodalījumu var aprīkot ar divu līmeņu grīdu (opcija), bet salona iekārtojums papildināts ar dažādiem uzlabojumiem, piemēram, iekārtoti turētāji septiņām dzērienu pudelēm, vadītāja durvīs – glabātuve vestei ar atstarojošiem elementiem, bet degvielas tvertnes vāciņā – vieta ledus skrāpim.

Automobiļa kopējā masa samazināta par 55 kilogramiem un versijā ar jauno trīscilindru 1,2 litru motoru Fabia universāls sver 1004 kg (agrāk – 1115 kg).

Motoru piedāvājumā tie paši agregāti, kas hečbekam: trīs benzīna dzinēji ar 75-110 ZS un trīs dīzeļi ar 75-105 ZS jaudu, kurus varēs kombinēt ar manuālo pārnesumkārbu vai DSG „robotu.” Jāizceļ versija Green Line, kas uz 100 km patērēs vien 3,1 litru degvielas, kas atbilst CO2 izmešu daudzumam 82 g/km.

Elektronisko palīgu (vairums-par papildu maksu) klāstā Front Assist ar City ārkārtas bremzēšanas sistēmu, kas palīdzēs izvairīties no sadursmes ar priekšā braucošo, multi-collision bremzes, kas nepieļaus atkārtotu sadursmi vai ieripošanu grāvī pēc avārijas, Driver Activity Assistant, kas kontrolē vadītāja noguruma pakāpi un brīdina ar signāliem, ja konstatē atkāpes no normas, Hill Hold Control, kas palīdz uzsākt kustību slīpumos, elektroniskā riepu spiediena kontroles sistēma, MirrorLink tehnoloģija, kas ļaus viedtālruņa funkcijas pārvaldīt ar skārienjutīgā displeja palīdzību, savukārt līkumus veiklāk palīdzēs izbraukt XDS+ - elektroniskais diferenciālis ar uzlabotu funkciju.

Aprīkojumu var uzlabot ar panorāmas tipa jumtu, bezatslēgas pieejas un starta sistēmu (pirmoreiz šim modelim), parkošanās sensoriem priekšā un aizmugurē, lietus sensoru un atpakaļskata kameru.

Jaunā modeļa cena nav zināma, taču pašreizējās paaudzes Škoda Fabia Combi (tirgū kopš 2010.gada) Vācijā maksā, sākot no 12 790 eiro par bāzes versiju ar 1,2 litru 70 ZS benzīna motoru un beidzot ar 22 900 eiro par sportisko RS modifikāciju ar 1,4 litru 180 ZS benzīna turbo motoru.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-