Detroitas motoršovs 2012 – IV daļa.
Pievienots: 18. janvārī 2012 09:17 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)
NAIAS – Ziemeļamerikas internacionālais autošovs, kas ik gadu notiek ASV pilsētā Detroitā, durvis vēra 9.01. 2011.gada izstādi Motoru pilsētā apmeklēja 735 000 interesentu un tajā debitēja 55 jauni modeļi, no kuriem 35 tā bija pasaules pirmizrāde. Arī šogad netrūkst interesantu jaunumu, tādēļ pastaigāsimies pa izstāžu zālēm arī mēs, izmantojot vācu izdevuma Autonews.de materiālu.
Buick Regal GS. Buick Regal GS ir Opel Insignia OPC aizokeāna brālēns. Tehniskā ziņā abi ir līdzīgi, jo tos vieno GM Epsilon II platforma, tiesa – ar vienu izņēmumu: jaudīgajam Opel iebūvēts 325 ZS 2,8 litru V6, bet Buick ir ceļā ar 273 ZS divlitru turbo.
Chevrolet Code 130R. Chevrolet mēģinājums iekarot gados jaunāku pircēju simpātijas. Code 130R ir 4,40 m garš četrvietīgas kupejas koncepts ar 150 ZS turbomotoru un degvielas patēriņu, kas būšot mazāks par 6 litriem uz 100 km.
Chrysler 700C. Neparastais minivena koncepts izceļas ar stipri uz aizmuguri izliektiem virsbūves vidējiem statņiem un neparastas formas sānu stikliem, kas atgādina skaistas sieviešu acis. Aizmugurējie pasažieri savās vietās iekļūst pa atbīdāmām sānu durvīm.
Dodge Dart. Dart radies sadarbībā ar Fiat speciālistiem un veidots uz pagarinātas Alfa Romeo Giulietta platformas. 2012.gadā tas nonāks dīleru centros. Dart motoru izvēlē būs vienīgi benzīna agregāti: 1,4 litru MultiAir, 2,4 litru MultiAir un 2 litru atmosfēriskie dzinēji. Vēlāk Dart rīcībā nonāks jaunākā un modernākā ZF automātiskā pārnesumkārba ar deviņām pakāpēm.
Chevrolet Malibu Eco. Agrāk Start-Stop sistēma amerikāņu automobiļos bija sastopama pārsvarā hibrīdiem. Malibu ir viens no retajiem izņēmumiem, kur šī sistēma integrēta standarta modelī. Malibu Eco aprīkots ar 182 ZS 2,4 litru benzīna motoru un sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. No 2012.gada tas būs pieejams arī Eiropā.
Ford Flex. Jaunais Flex ieguvis mazliet apaļāku degunu. Krosovera un minivena krustojums atkarībā no versijas, var pārvadāt sešus vai septiņus braucējus. Jaudīgākais motors, ko ražotājs sagatavojis Ford Flex, ir 3,7 litru V6 turbo agregāts ar 360 ZS.
Chevrolet Tru 140S. Tur 140S Detroitā piedzīvo pasaules debiju. Četrvietīgās sportiskās kupejas pamatā ir Cruze hečbeks. Par dzinējspēku tai kalpo 1,4 litru 150 ZS turbo benzīnnieks, kas sajūgts ar sešu pakāpju automātisko kārbu. Sešu pakāpju manuālā transmisija pieejama kā opcija.
BMW 3.sērija. Ar jauno modeli, ko atpazīstam pēc jaunas konfigurācijas galvenajiem starmešiem, kas tagad savienojas vienotā ansamblī ar radiatora režģi, minhenieši iepazīstināja jau pērnā gada rudenī, taču izstāžu zālēs jaunā 3.sērija skatāma pirmoreiz. ASV pircējiem tiks piedāvāts 328i un 335i, bet Eiropā trešais būs pieejams sekojošās versijās:328i, 335i, 320d un 320d EfficientDynamic
BMW ActiveHybrid 5. Debitējis pirms mēneša Tokijā, BMW 5.sērijas hibrīds atrādās arī ASV interesentiem. Koncepcija tāda pati kā BMW AvtiveHybrid 3: 306 ZS benzīnnieks+54 ZS elektromotors. Ražotāja solītais degvielas patēriņš – 6,4-7,0 litri. Bagāžas nodalījums 5.sērijas hibrīdam sarucis par 145 litriem – līdz 375 litriem. Automašīnas cena pagaidām nav zināma, tāpat kā tās ierašanās tirgū.
Maybach 57S. Novembrī Daimler koncerna vadītājs Dīters Ceče paziņoja par markas likvidāciju. Viss pareizi – tā arī notiks, taču saražotie luksusa laineri tiks izpārdoti līdz pat 2013.gadam, tādēļ ikviena izstāde tiek izmantota par reklāmas laukumu aizejošajam Daimler dinozauram.
Mercedes E 300 BlueTec Hybrid. Uz Detroitu Mercedes atvedis divus E klases hibrīdus: Mercedes E 300 BlueTec Hybrid un E 300 BlueTec Hybrid. Pirmais no tiem aprīkots ar četru cilindru 204 ZS dīzeli un 27 ZS e-motoru, kas palīdzēs samazināt degvielas patēriņu līdz 4,2 l/100 km, kas ir par 0,7 l/100 km mazāk nekā 250 CDI ar analogu dīzeļmotoru. Mazliet kuriozs fakts: lai gan automašīnas debija notika Detroitā, ASV pircējiem to neredzēt, jo Mercedes E 300 BlueTec Hybrid paredzēts vienīgi Eiropai.
Volkswagen Jetta Hybrid. VW prezentē ASV populārā Jetta hibrīdmodifikāciju, kas būs par 20% taupīgāka nekā analogas jaudas benzīna versija. Jetta Hybrid izmantots 1,4 litru 150 ZS benzīna turbo agregāts un 27 ZS elektromotors. 2 km Jetta Hybrid var veikt elektriskā režīmā nepieciešamības gadījumā sasniedzot pat 70 km/h. Automašīnas cenu un tās ieviešanas termiņus tirgū Volkswagen vēl neatklāj.
Komentāri:
Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs