Pirmie attēli un informācija par jauno BMW 5.sērijas universālu.

Pievienots: 15. martā 2010 09:14 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

No 10. Līdz 18.aprīlim Leipcigā tiks atklāta gadskārtējā autoizstāde, kurā BMW kompānija iecerējusi sava jaunā 5.sērijas universāla prezentāciju. Nesagaidot šo datumu, minhenieši ar jaunumu iepazīstinājuši pašmāju žurnālistus.
Ceturtās paaudzes universāla izskats tagad daudz vairāk līdzinās sedanam – līdz pat virsbūves B balstam abu automašīnu „deguni” ir identiski, un tikai pēc tam universāla siluets sāk atšķirties, pārejot viegli lejupkrītošā līnijā, kas nobeidzas ar BMW raksturīgiem LED tehnoloģijas lukturiem. Izskats ir svarīga lieta, tomēr daudz būtiskāk ir tas, cik tas spēj aizvest, un te nu bavārietim jāatzīst mūžsenā konkurenta – Mercedes E-klases T modeļa pārākums. Tagad ir skaidrs, ka bagāžnieka ietilpības ziņā arī ceturtajā paaudzē nekas nemainīsies: švābam 695/1950 litri, minhenietim 560/1670 litri. Toties Touring atspēlējas gabarītos – tas ir par 1 cm garāks (sedans pat par 5 cm) un pastiepies līdz 4,91 m, bet riteņu bāzē starpība ir vēl lielāka: BMW 2,97 m, E-klasei 2,87 m.

 Minhenieša aizmugurējā sēdekļa atzveltni, kas dalās proporcijās 40:20:40, var regulēt septiņās pakāpēs līdz pat 11 grādu slīpumam. Iepriecina tas, ka aizverot bagāžnieka vāku, tā pārsegs nolaižas automātiski, savukārt aizmugurējo durvju stiklu var atvērt atsevišķi, kas nodrošina ātru un ērtu piekļuvi bagāžas nodalījumam. Universāla vestspēja 650 kg, bet maksimāli pieļaujamais piekabes svars – 2000 kg. Par papildu samaksu var pasūtīt bagāžas nodalījuma vāku ar elektropiedziņu, ko vada ar aizdedzes atslēgas tālvadību (tas pats attiecas arī uz atsevišķi veramo stiklu).



5.sērijas universāls startēs ar diviem sešcilindru benzīna motoriem, vienu četru un vienu sešcilindru dīzeli, pie tam mazākais no tiem – 2 litru 184 ZS dīzeļdzinējs, kas sastopams versijā BMW 520d, ir īsts jūsu maciņa taupītājs – pateicoties Start-Stop tehnikai tā vidējais degvielas patēriņš ir tikai 5,2 litri/100 km, un arī CO2 rādītājs ir teicams – tikai 137 g/km. Savukārt tiem, kas domā, ka no tā cieš dinamika, nosaucam ražotāja uzdoto maksimālo ātrumu – 222 km/h. Vismaz pagaidām motoru gammas virsotnē ir 535i Touring agregāts, kas no 3 litru darba tilpuma rindas dzinēja ar divu turbīnu palīdzību izvilina 306 ZS. Pakāpi zemāk atrodas 523i Touring, kura 3 litru agregāts attīsta 204 ZS, savukārt jaudīgākais no dīzeļiem – modifikācijā 530d sastopamais 3 litru motors attīsta 245 ZS. Visi motori atbilst Euro-5 normām, visus kombinē ar sešpakāpju manuālo transmisiju vai (par papildu samaksu) – ar astoņu pakāpju automātisko kārbu. Pabeidzot motoru tēmu, var pateikt, ka pēc ražotāja informācijas vēlāk parādīsies jauns topmodelis 550i, kuram būs uzstādīts astoņu cilindru benzīna motors ar 4,4 litru tilpumu un 407 ZS jaudu. 


Kā jau to varēja sagaidīt, daudzas ekstras un vadītāja palīgasistenti pārceļojuši no 7.sērijas modeļa. Šo sistēmu sarakts ir visai iespaidīgs, tādēļ nosauksim tikai dažas: ceļazīmju atpazīšanas sistēma, ātruma uzturēšanas sistēma ar Stop-and-go funkciju, nakts redzamības sistēma, joslas pārkāpšanas asistents u.tt.

BMW 5.sērijas Touring dīleru punktos ieradīsies 18.septembrī. 


 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-