„Yamaha XSR 900” tests.

Pievienots: 23. septembrī 2016 10:49 | Autors: Ronalds Cimoška | Komentāri: (0)

„Latvijas Gada Motocikls 2016” kandidātu sarakstā bija kāds motocikls, kuram es sākumā ļoti lielu vērību nepiegriezu. Stāv kluss un pelēkzils maliņā, īpaši ne ar ko neizceļas. Bet tas tikai pirmajā brīdī. Otrais brīdis visu saliek pa plauktiņiem.Motocikls turpina „Yamaha” aizsākto „MT” sēriju un ir izveidots uz „MT-09” bāzes, tā dizains veidots „flattracker” motociklu stilā. Lai gan Rolanda Sendsa veidotais prototips „Faster Wasp” bija daudz greznāks, arī „XSR900”, ja rūpīgāk ieskatās, nemaz tik slikti nav sanācis. Masu ražošana ir un paliek masu ražošana, bet mierina tas, ka prototips nemaz tik ļoti kardināli neatšķiras no galaprodukta un gribētāji ar „mazām asinīm” varēs to pārveidot pēc savas patikas. Pirmo reizi uzsēžoties uz „XSR900”, pārņem ļoti interesantas sajūtas — jūti, ka zem tevis ir riktīgs motocikls, nevis plastmasas izstrādājums. Dubļu sargi, lukturis, bākas uzlikas, sānu paneļi — tas viss ir izgatavots no īsta alumīnija. Liels, kārtīgs priekšējais starmetis, apaļš aizmugurējais lukturis — riktīgs „oldskūls”, nudien. Patiesībā motocikls ir „mix” starp veco un moderno. Varbūt tādēļ tas tik ļoti „aizķer”? Visā šajā salikumā ļoti izteiksmīgi un harmoniski izskatās apaļais elektroniskais mērinstrumentu panelis, kas ir viena no gaumīgākajām tāda tipa iekārtām, ko pēdējā laikā esmu redzējis. Lai gan Akrapovic jau piedāvā savu izplūdes sistēmu, šis nu būtu tas retais gadījums, kad es nesteigtos bojāt motocikla oriģinālās izplūdes sistēmas dizainu.

„XSR900” ir aprīkots ar 3 cilindru 4 taktu 847 cm3 dzinēju, kas attīsta 115 ZS pie 10 000 apgr./min, un pirmie 200 metri, kurus veicu ar „XSR900”, izvējoja jebkādas šaubas par šo motociklu. Dzinējs ar tik pārsteidzošu vieglumu aiznesa mani pretī horizontam, ka attapos tikai tad, kad spidometrā cipari tuvojās otrā simta robežai un nežēlīgs pretvējš centās noplēst mani no stilīgā braucamā. Uhh, kas par azartisku dzinēju! Ar nožēlu konstatēju, ka motocikls ir par „pliku” tik naskam spēka agregātam, un nācās ātrumu nedaudz samazināt. Jā, saprotu, ka „būris” pabojātu stilīgo izskatu, bet tas dotu iespēju izbaudīt šo dzinēju pilnībā. Galu galā slīdošais sajūgs, kas jau rūpnieciski uzstādīts uz „XSR900”, paredzēts ļoti dinamiskas braukšanas piekritējiem. Motocikls ir ļoti paklausīgs, viegli vadāms un ikdienas braukšanā ļoti ērts. Visādā ziņā es ar saviem 1,80 m uz tā jutos ļoti komfortabli. Motocikls kopumā atstāja ļoti patīkamu iespaidu — gan komforta, gan dinamikas un vadīšanas, gan dizaina ziņā. Kārtīgs motocikls visiem dzīves gadījumiem! 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565