10 jaunumi feislifta golfam.

Pievienots: 11. septembrī 2015 08:24 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (1)

Vācu Autobild.de pastāstījis par 10 jaunumiem, ko saņems Eiropas populārākais kompaktās klases modelis pēc 2016.gada pavasarī plānotās modernizācijas. To vidū digitālais mērinstrumentu panelis, 420 ZS modelis un sistēma, kas līdz 60 km/h uzņemas auto vadīšanu.



Patiesībā ar Golf modernizāciju Volkswagen varētu nesteigties – Eiropā tas savā segmentā ir līderis, bet pašmāju tirgū pārsvars pār konkurentiem ir nospiedošs. Statistika liecina, ka jūlijā par Volfsburgas kompaktu ar saviem maciņiem Vācijā nobalsojuši 25 394 pircēju, kamēr tuvākais sekotājs šajā automobiļu segmentā – Audi A3, visa 2015.gada pirmajā pusgadā spējis iekrāt 31 767 piekritēju. Laiks (un arī konkurenti) tomēr nestāv uz vietas un jau 2015.gada beigās viens no sīvākajiem golfa pretiniekiem – Opel Astra (2015.gada 1.pusgads-3.vieta Vācijā aiz VW Golf un Ford Focus), bruņojies ar jaunākajām tehnoloģijām, dosies tirgū ar pilnīgi jaunu modeli. Volfsburgas inženieri tam ir gatavi un vēlākais 2016.gada pavasarī Opel Astra saņems prettriecienu modernizētā Golf personā.

1.Dizains. 2012.gadā, pārejot no Golf VI uz Golf VII, Volkswagen spēra platu soli modernāka izskata virzienā. Jaunā platforma nodrošināja jaunas proporcijas, bet dizains varēs iztikt bez kardinālām pārmaiņām vismaz dažus gadus. Lielas pārmaiņas pavasarī plānotā modernizācija neatnesīs, tādēļ pircējs var rēķināties vien ar kosmētiskiem uzlabojumiem, piemēram, jauna izskata buferiem.

 2.Starmeši. Tāpat kā GTE un E-Golf jau šodien, diožu lukturi nākotnē būs pieejami pilnīgi visiem Golf modeļiem. Pionieris VW šajā jomā gan nebūs, jo uz tās pašas platformas radītajiem Audi A3 un Seat Leon šāda tehnika pieejama jau tagad, turklāt atšķirībā no jaunās Opel Astra, golfiņam matricu lukturu nebūs.

3.Salons. Golfa salons jau tagad ir viens no augstvērtīgākajiem savā klasē, tādēļ, izņemot dažus jaunus krāsu un materiālu variantus, vairāk no modernizācijas gaidīt nevajadzētu.

 4.Mērinstrumentu panelis. Ja runa ir par salonu, tad mērinstrumentu panelis ir izņēmums – te patiešām gaidāmas svaigas vēsmas un nākotnē Golf stūrētājs tāpat kā Passat īpašnieks varēs raudzīties ciparu rādījumos. Tiesa gan – tas iespējams tikai par piemaksu, lai gan GTI un R modeļa dārgākajām komplektācijām, kā arī elektriskajam Golf, digitālais panelis tiks iemontēts jau sērijveidā. 

5.Trīscilindru motors. Trīs cilindri un 115 ZS jau tagad darbojas Golf TSI Blue Motion īpaši taupīgajā modelī, taču pēc modernizācijas trīscilindru agregāts stāsies arī bāzes versijas 1,2 litru benzīnnieka vietā. Jaunais motors attīstīs 90 un 110 Zs un būs par 15 procentiem ekonomiskāks nekā šobrīd izmantotais.

6.420 ZS modelis. R400 kā koncepts savu pirmizrādi jau piedzīvojis. Sērijā tas ies kā ierobežota skaita modelis R420 un saņems par 20 ZS vairāk – reaģējot uz Mercedes A45 AMG, kas pēc modernizācijas palielinājis jaudu līdz 381 ZS.

7.Plug-in Hybrid modelis. Pēc modernizācijas Golf Plug-in Hybrid modelis saņems tādu pašu iekārtu kā Passat GTE un 204 Zs vietā izmantos 218 ZS. Griezes moments pieaugs līdz 400 Nm, bet degvielas patēriņš paliks iepriekšējā līmeni – 1,5 litri uz 100 km – vismaz teorētiski.

8.Šasija. Golf jau šodien pārliecina ar smalki noregulētu šasiju, bet pēc modernizācijas komplektā ar DCC regulējamiem amortizatoriem golfiņa balstiekārta spēs piedāvāt vēl platāku amplitūdu starp komfortablas un sportiskas braukšanas iestatījumiem. Modernizēs arī stūres iekārtu, kas kļūs vēl precīzāka.

9.Connected Car. Multimediju jomā modernizācija sākusies jau tagad un turpmāk ikviens golfiņš spēs pieslēgties tīmeklim, lai saņemtu navigācijas datus tiešsaistē. Nākotnē sistēma tiks uzlabota un papildināta ar jaunām funkcijām. Turpmāk VW partneris šajā nozarē būs Nīderlandes Tom Tom, bet plāni paredz panākt līmeni, kas atbilst Audi, BMW un Mercedes standartiem. Jaunievedumu vidū piekabes asistents, kas mazāk pieredzējušiem vadītājiem palīdzēs tikt galā ar sarežģīto piekabes, furgona vai dzīvojamā treilera stūrēšanu atpakaļgaitā, kā arī sistēma, kas ārpus apdzīvotām vietām ļaus nodot mašīnas vadību automātikai, kas ātrumā līdz 60 km/h spēs pārvaldīt gāzi, bremzes un stūri – ne gluži autopilots, taču noderīga funkcija, kas īpaši vērtīga var izrādīties blīvā satiksmē. 

10. Cena. Pircējam būs īpaši patīkami uzzināt, ka cenu Volkswagen nolēmis nemainīt - neraugoties uz uzlabojumiem, kas būs pamanāmi jau bāzes modelī, cena paliks tāda pati kā iepriekš – sākot no 17 650 eiro.

Komentāri:

Viesis: Akmentiņš - 28. septembrī 2015 16:44

Nu pat golf bus citas problēmas, nevis piebāšana elektroniskajiem sūdiņiem

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-