Volvo bezceļu sedans un universāls nonāk tirdzniecībā.

Pievienots: 15. jūlijā 2015 07:56 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Vācijas Volvo dīleru centri uzsākuši S60 Cross-Country sedana un V60 Cross-Country universāla tirdzniecību. Abiem modeļiem ir par 65 mm augstāks klīrenss, virsbūves apakšas aizsargi priekšā un aizmugurē, riteņu arku uzlikas un oriģināls priekšpuses dizains ar šūnveida radiatora resti.



Par 36 350 eiro pircējs iegūs Volvo V60 Cross Country universālu ar 150 ZS jaudīgu dīzeļdzinēju Kinetic aprīkojuma versijā, savukārt S60 Cross Country sedans būs pieejams vienīgi dārgākajā Summum komplektācijā. Kombinācijā ar 190 ZS D4 dīzeļdzinēju un priekšējo riteņu piedziņu, šis modelis, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir pirmais bezceļu sedans pasaulē, maksās vismaz 43 840 eiro.

S60 Cross Country aprīkojumā būs 18 collu riteņu diski, elektriski regulējami un apsildāmi sporta sēdekļi ar ādas apdari un atmiņas funkciju, digitālais mērinstrumentu panelis, City automātiskā bremžu sistēma, divu zonu klimatkontrole un augstākās klases audio sistēma. Par motora sadarbības partneri var izvēlēties sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai Geartronic astoņu pakāpju automātu. Piedāvājumā būs arī pilnpiedziņas versija.

Tāpat kā sedans, arī offroad universāls pieejams ar D4 dīzeļdzinēju, taču ne tikai – pircējs varēs izvēlēties arī D3 dīzeli (150 ZS) un T5 benzīna turbo dzinēju ar 245 ZS jaudu. Benzīna motors jau sērijveidā sajūgts ar automātisko pārnesumkārbu, bet D3 un D4 tā pieejama no papildaprīkojuma saraksta kā alternatīva sērijveida manuālajai transmisijai.



Vācu Autobild.de, kas izmēģinājuši bezceļu sedanu nelielā testa braucienā apstiprina, ka starpība starp S60 sedanu un Cross-Country modifikāciju ir labi pamanāma. Pēdējais ir par 65 mm augstāks (klīrenss 201 mm) un drīzāk atgādina krosoveru – iekāpšana automobilī ir vieglāka, uz lauku ceļiem un smilšu laukumos (attēlā) var justies droši pietiekoši augstā klīrensa un Haldex nodrošinātās pilnpiedziņas dēļ, bet pie krosovera sajūtas līkumos, kad automašīna nedaudz, taču ne pārmēru, sasveras augstā smaguma centra dēļ, vēl jāpierod, tāpat kā pie augstās sēdpozīcijas, kad apstājoties pie luksofora blakus Toyota RAV4 nonāc vienā acu augstumā ar tās pasažieriem. Vācu žurnālisti uzteic kārtīgi nostrādāto un funkcionālo kokpitu, nedaudz pakritizē ar pogām pārblīvēto viduskonsoli (ir taču modernāki risinājumi) un ieteic 18 collu riteņu diskus, ar kuriem bezceļu sedans gan uz nestabilas grunts, gan pa asfaltu ripos daudz komfortablāk nekā ar 19 collām, kas iekļautas papildaprīkojuma sarakstā.

Testētais auto: S60 Cross Country D4 AWD Summum: rindas pieccilindru Biturbo dīzelis, tilpums: 2400 ccm, jauda: 190 ZS, maksimālais griezes moments: 420 Nm, pašmasa: 1776 kg, 0-100 km/h 8,8 sekundes, maksimālais ātrums: 210 km/h, vidējais degvielas patēriņš: 5,7 litri uz 100 km, 149 g CO2 uz 1 km, Cena: 53.970 eiro. 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-