Sestais Camaro.

Pievienots: 19. maijā 2015 08:09 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Līdz ar paaudžu maiņu nu jau sestajā paaudzē iegājušais amerikāņu muskuļauto kļuvis vieglāks un sarucis izmēros, toties tagad var lepoties ar modernāku iekārtojumu, aprīkojumu un līdz pat 471 ZS jaudīgiem motoriem.



Sestā paaudze tiek būvēta uz jaunās General Motors Alpha platformas, kas nozīmē par 90 kg vieglāku konstrukciju un par 28% stingrāku virsbūvi. Plašāks alumīnija detaļu pielietojums palīdz samazināt svaru, bet jaunā daudzsviru piekare un elektronikas kontrolētā stūres iekārta sekmēs vēl precīzākas līnijas virāžās. Jaunievedums ir Magnetic Ride Control piekare Camaro SS versijai, kas 1000 reižu sekundē skenē ceļa virsmu automašīnas priekšā un vadoties no saņemtajiem datiem, sagatavo amortizatorus ikvienai situācijai.

Par savlaicīgu apstāšanos gādā Brembo bremžu iekārta (SS jau sērijā). LT versijai priekšā izmanto 320 mm diskus, aizmugurē 315 mm. SS versijai – attiecīgi 345 un 338. LT no rūpnīcas piegādā ar 18 collu riteņiem, kurus par piemaksu var nomainīt pret 20 collām, ka SS versijai būs jau komplektā.

Salīdzinot ar priekšteci, jaunais Camaro garumā sarucis par 6 cm (tagad 4784 mm), platumā – par 2 cm (1897 mm) un augstumā par gandrīz trim (1348 mm). Atkarībā no versijas Camaro būs komplektēts ar atšķirīgas grafikas LED dienas gaitas un aizmugures lukturiem,  SS versijai komplektā aizmugures spoileris un oriģināla dizaina motora pārsegs ar ventilācijas atverēm. Salonā iebūvēts pret vadītāju pagriezts priekšējais panelis ar astoņu collu digitālo mērinstrumentu un tāda paša izmēra multimediju/informācijas ekrānu un MyLink sistēmu. Vadītāja rīcībā tagad elektriskā stāvbremze, iespēja izvēlēties individuālu salona apgaismojumu (24 krāsu kombinācija), izplūdes sistēmas skaņas tembru, ieskaitot Stealth pieklusināto skanējumu, kas ļaus izvairīties no kaimiņu dusmām un kādu no Snow/Ice, Tour, Sport, and Track (tikai SS) režīmiem, kas izmaina akseleratora, stūres iekārtas, amortizatoru, motora skaņas un pārnesumkārbas darbības iestatījums.

 Chevrolet Camaro tiek piedāvāts ar trim motoriem, kurus var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai astoņu diapazonu automātisko pārnesumkārbu. Bāzes versijai tiek uzstādīts 2,0 litru četrcilindru (Camaro – pirmoreiz) agregāts, kas attīsta 279 Zs un 400 Nm. 3,6 litru V6 attīsta 340 Zs un 385 Nm un ir komplektēts ar degvielas tiešās iesmidzināšanas un cilindru atslēgšanas tehnoloģiju, savukārt visjaudīgākais Camaro aprīkots ar astoņu cilindru 6,2 litru Corvette Stingray agregātu, kas šajā gadījumā attīsta 461 Zs un 617 Nm.

Pašreizējās paaudzes Camaro Vācijā maksā 39 990 eiro (432 ZS V8+6 MT).

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-