Ekipējuma tests- "Suomy Apex " moto ķivere

Pievienots: 3. jūlijā 2014 17:05 | Autors: Ronalds Cimoška , laikraksts "AutoInfo" | Komentāri: (1)

Slavenā Itālijas ražotāja „Suomy” integrālā tipa ķivere tika testēta 2013. gada sezonas garumā, tādēļ piedāvājam mūsu lasītājiem nelielu šā ražojumu pārskatu.
Pirmais, kam pircēji pievērš uzmanību, ir ķiveres dizains. Neglītu ķiveri, lai cik laba tā arī būtu, lielas pircēju masas nekad nesaistīs. Šajā plānā „Suomy” vienmēr ir izcēlies ar spilgtu, dažkārt pat psihedēliska krāsojuma krāsu gammām, un „Suomy” ķiveres citu ķiveru vidū vienmēr ir atšķīrušās ar individualitāti. Šis eksemplārs izceļas arī ar spilgtu, košu noformējumu, kas gan piesaista skatienu, gan izceļ braucēja individualitāti. 

Funkcionalitāte un lietošanas ērtums. Iegādājoties ķiveri vai kādu citu ekipējuma atribūtu, vienmēr stingri definējiet, kādiem lietošanas apstākļiem tas ir paredzēts. Konkrētais ķiveres modelis ir izteikti sportiskas orientācijas un nav īsti piemērots ikdienas lietošanai. Ļoti labi attīstīts, cieši pieguļošs polsterējums un ļoti laba aerodinamiskā forma, praktiski izlēdz galvas kustēšanos ķiveres iekšpusē un nodrošina ķiveres stbilitāti lielos ātrumos arī gadījumos, kad jāpaskatās uz aizmuguri vai sāniem, kā arī galvas stabilitāti trieciena brīdī. Ķiveri neplēš nost no galvas, un tā nemeģina apgriezties riņķī. Bet par šo ekstru kaut kas ir arī jāmaksā. Ņemot vērā, ka sacensību ilgums parasti nepārsniedz vienu stundu, nekādu problēmu ar diskomfortu neradīsies. Pavisam cita lieta ir ikdienas lietošana, kur ķivere var atrasties braucēja galvā vairākas stundas. Ja lietosiet sportam paredzētu ķiveri ilgstoši, var sanākt tā, ka dienas beigās jūsu galva jutīsies kā vārīts kālis, kam pārbraucis traktors. 

Kā jau tas ierasts, sporta ķiverēm aizdare tiek organizēta ar divu D veida cilpu palīdzību (pagaidām drošāku un vienkāršāku aizdari laikam vēl neviens nav izdomājis), kas ikdienas lietošanā īpaši parocīga nav. Ja neesat indiešu faķīrs, cimdos aizdarīt siksniņu diez vai izdosies. 

Ventilācija. Sports vienmēr ir saistīts ar lielu slodzi un ķermeņa sakaršanu. Ņemot vērā, ka galva ir viens no svarīgākajiem ķermeņa veidojumiem, pastāvot lielai slodzei, tai ir nepieciešama laba dzesēšana un daudz skābekļa pat Kalifornijas vasarā. Ar šīm funkcijām „Suomy Apex” tiek galā ļoti labi. Pat tad, ja ventilācija ir pilnīgi aizvērta, notiek gaisa pieplūde sejai. Ikdienā, kad braucējs nav pakļauts lielai slodzei, un it sevišķi aukstā laikā tas nav ļoti piemēroti un bieži vien pat apgrūtina. 

Tāds pats stāsts ir arī par stiklu nomaiņu. Pirms sacensībām parasti jau ir zināms, kādi laikapstākļi gaidāmi, un ķivere laikus tam tiek sagatavota. Ikdienā, kad dienu nomaina nakts vai uznāk spēcīga lietusgāze, stikla nomaiņa, piemēram, no tumšā uz caurspīdīgo, var izvērsties par ne tik vienkāršu pasākumu, kā tas ir ikdienas lietošanai paredzētajām ķiverēm. „Suomy Apex” stiprinājuma vietas aizsedz aerodinamiskās uzlikas, kuru noņemšanai ir nepieciešams speciāls instruments un zināmas iemaņas. Cilvēks, kā mēdz sacīt, pierod pie visa, bet īpaši parocīgi, ja tas jādara vairākas reizes dienā, nav.

Kopvērtējumā „Suomy Apex” varētu novērtēt kā labas kvalitātes, šauras specializācijas produktu, ko noteikti novērtēs ātras braukšanas entuziasti.

Pateicamies SIA „MAX MOTO” par testam piešķirto ekipējumu.

 

 

Komentāri:

Viesis: Jānis Balodis - 21. novembrī 2014 21:50

Laikam esmu indiešu faķīrs :D, bet var jau būt, ka mana veiklība slēpjas cimdos :D

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565