Volkswagen Taigun – solīti tuvāk ražošanai.

Pievienots: 5. februārī 2014 19:43 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Indijas pilsētā Ņūdeli notiekošajā motoršovā Volkswagen nodemonstrējis modernizētu kompaktā krosovera Taigun koncepta modeli.



Taigun pirmais koncepta modelis tika parādīts 2012.gada Sanpaulu (Brazīlija) autoizstādē un, kā apgalvo ražotājs, izraisījis milzīgu potenciālo pircēju interesi. Tas nostiprinājis kompānijas pārliecību, ka šādam modelim noteikti jābūt, bet Indijā parādītais variants nedaudz pielabots, ņemot vērā klientu ieteikumus. Galvenā atšķirība no pirmā prototipa ir rezerves ritenis, kas stiprinās pie aizmugures durvīm – acīmredzot klientu prasība bija izvietot rezerves riteni viegli pieejamā vietā, lai nepieciešamības gadījumā nevajadzētu izkrāmēt visas mantas no bagāžnieka.   


3,86 m garais Taigun kļūs par Touareg un Tiguan mazo brāli un uzstāsies vecākā brāļa lomā mazauto Up, uz kura agregātiem tas radīts. Volkswagen pārstāvis atklājis, ka kompakto krosoveru komplektēs ar trīscilindru benzīna un dīzeļa dzinējiem ar un bez turbīnas, kas attīstīs 70-110 ZS jaudu. Jaudīgās versijas Up GT 110 ZS (175 Nm) agregātam nav nekādu problēmu ar nepilnus 1000 kg krosoveru – automašīna ir pietiekoši dinamiska un var sasniegt 186 km/h līdz 100 km/h ieskrienoties 9,2 sekundēs. Savukārt 4,7 litru degvielas patēriņš liecina par to, ka saimnieku nemocīs slikti sapņi nedz sava maciņa, nedz planētas ekoloģijas aspektā. Ja runa ir par taupību un vides saudzēšanu, tad Taigun būs ko teikt arī nākotnē – ražotājs tam gatavo ekonomisku trīscilindru dīzeli, kas uz 100 km tērēs trīs komats dažus litrus un visticamāk, ka neiztiks arī bez Dienvidamerikā iecienītās metanola un Eiropā tikpat populārās gāzes modifikācijas.


Jau tagad zināms, ka automobilis būs pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu, bet dārgākajā modifikācijā to varēs pasūtīt ar pilnpiedziņas sistēmu. Vācu žurnālisti, kas bija uzaicināti iepazīties ar Volkswagen jaunumu, atzīst, ka krosovera salons atstāj labi nostrādāta automobiļa iespaidu un izskatās augstvērtīgāks nekā tiek gaidīts no mazauto. Par Up piecu centimetru garākā riteņu bāze izrādās pietiekama, lai arī divi pieaugušie vajadzības gadījumā piekristu braucienam uz krietni komfortablākā nekā Up, tomēr pārāk īsā un plāni polsterētā aizmugures sēdekļa.  Ņemot vērā automobiļa izmērus un cenu, eksperti paredz, ka Volkswagen to sūtīs visos pasaules lielākajos noieta tirgos.  VW Taigun cena būs aptuveni 15 – 16 tūkstošu eiro robežās, bet ierašanās tirgū gaidāma 2015.gadā. 


 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-