Ziemas apstākļos elektromobiļu tāldarbība sarūk uz pusi.

Pievienots: 5. janvārī 2014 11:44 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (1)

Vācu Autobild pārbaudījis piecu elektroautomobiļu tehniskās spējas ziemas apstākļos un secinājis, ka distance, ko tie var nobraukt ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem šajā gadījumā sarūk vairāk kā uz pusi.




Vienīgi Tesla, pateicoties saviem jaudīgajiem akumulatoriem spēja nobraukt 200 km, savukārt pārējo četru kandidātu distance nesasniedza pat 70 km. Nevienam nav noslēpums, ka ziemas apstākļos elektriskās piedziņas automobiļu tehniskās iespējas tiek noslogotas maksimāli un bieži vien pie pietuvojas galējai robežai, tādēļ Autobild neuzticējās ražotāja norādītajiem skaitļiem un noskaidroja to patieso varēšanu praktiskajā testā. 


Autobild izmēģināja piecus Eiropā pieejamus e-mobiļus: Tesla Model S, Nissan Leaf, BMW i3, Mitsubishi i-MiEV un Renault Zoe. Automobiļus izvērtēja septiņās disciplīnās: vadāmība, apsildes un bremžu sistēmas, cena utt. Tika konstatēts, ka vislielākās atkāpes no normas ir kategorijā „veicamā distance,” ko atļauj pilnībā uzlādēti akumulatori. Piemēram, Renault Zoe šādos apstākļos spēj nobraukt vien 58,9 km, kas tā īpašnieku noliek neapskaužamā situācijā, ja aukstā ziemas dienā plānots garāks pārbrauciens, bet ceļā, nedod Dievs, gadās kāds sastrēgums vai jāmēro neplānots apkārtceļš. Ja distanci, ko izdevās veikt Autobild žurnālistiem salīdzina ar datiem, ko ražotāji norādījuši savās interneta lapās, sanāk, ka ziemas apstākļos tā sarūk par 60-70%.

Autobild pārbaudes rezultāti:

Tesla Model S, akumulators - 85 kWh, ražotāja uzrādītā distance - 502 km, ziemas tests - 206 km


Nissan Leaf, akumulators -24 kMh, ražotāja uzrādītā distance  - 199 km, ziemas tests - 69,1 km


BMW i3, akumulators - 21,6 kWh, ražotāja uzrādītā distance: 130 - 160 km, ziemas tests - 61,4 km


Mitsubishi i-MiEV, akumulators -16 k/h, ražotāja uzrādītā distance - 150 km, ziemas tests  - 61,3 km


Renault Zoe, akumulators - 22 kWh, ražotāja uzrādītā distance: 100 - 150 km, ziemas tests - 58,9 km. 


 

Komentāri:

felix65 - 6. janvārī 2014 11:21

Elektromobīļi to pašreizējā veidolā ir strupceļš gan ekonomiski, gan ekoloģiski. No dabas, to degradējot, tiek izrauts ar vien vairāk retzemju metālu, kuri akumulatoru veidā, paaugstinot svaru virs saprāta robežām, tiek sabāzti auto. Pateicoties lielākam svaram vairāk dilst riepas un citi mezgli, atkal kaitējot dabai un kur tad vēl elektrības razošana, kuras lauvastiesa notiek dedzinot fosilos izrakteņus vai degradējot dabu ar HESiem. Par tādām muļķībām, kā saulesbaterijas, bioenerģētika un citi ,,eko''ieguves veidi vispār runāt nav vērts. Tie dabai ir tik degradējoši, ka rodas aizdomas, ka ir izgudroti, lai mūsu planētu pārvērstu par dzīvošanai nederīgu miskasti. Alternatīva visam šim, energokoncerniem izdevīgajam neprātam, ir brīvās, jeb visuma enerģijas izmantošana, kā iespējamību jau pagājušā gadsimta sākumā pierādīja Tesla, bet tika ,,norakts'' un viņa prototipi tika iznīcināti, gadsimta vidū amerikāņu zinātnieki šo enerģijas veidu atklāja no jauna, bet arī tika norakti. Izskatās, ka tā tas arī turpināsies, kamēr pasauli pārvaldīs korporācijas, kurām galvenais ir peļņa , bet varētu taču iestāties zelta laikmets, kad dedzināšanas enerģētiku nomainītu bezizmešu enerģētika.

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-