Pievienots: 16. novembrī 2009 21:17 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (2)
Kopš ražošanas sākuma 2001.gadā par itāļu komerctransportlīdzekli izšķīrušies vairāk nekā miljons pircēju, tādēļ ir pamatotas cerības, ka arī jaunais modelis šīs tradīcijas turpinās.
Vizuāli jaunais Doblo līdzinās mazākajam brālim Fiorino. Raksturīgākās pazīmes: kāpjošā sānu līnija, izceltās riteņu arkas un stāvā aizmugure ar lielu stiklu.
Lai pasažieru brauciens būtu komfortablāks, ražotājs sagatavojis jaunus jaudīgākus motorus – bāzes versijas benzīna agregāts tagad attīsta 95 ZS (agrāk 77 ZS). Izvēli papildina trīs dīzeļi ar 90, 105 un 135 ZS jaudu. Visiem motoriem komplektā Start – Stop automātika. Mazākā (90 ZS) dīzeļa CO2 izmeši pēc ražotāja informācijas – 129 g/km. Fiat sola, ka vēlāk parādīsies jauns dzinējs, kas varēs darboties ar benzīnu un gāzi, kā arī jauns dīzelis kombinācijā ar pusautomātisko Dualogic kārbu.
Komentāri:
iepriekšējam jau nebij ne vainas, tiesa braucot visu laiku neatstāj sajūta ka kaut kas nojums..
un tagad pie 130t arī sākas visādi sīkumi, ta lampas, ta ventilātros, ta aizmugurējo durvju motoriņš, ta salona apgaismojums... ne kas dārgs, bet svācās...
lielkais kas bija - ātrumkārba pie 120t - un nesapratu, mana braujšanas maniere vai nolietojums/gļuks...
citādi līdz šim uz ceļa nav atstājusi..
īsti nemāku teikt vai otreiz izvēlētos arī doblo, iespējams ka starp bulciniekiem jā, patīkmi liels bagāžnieks vai arī 7 sēdvietas, tas ir bonuss...
bildēs jau smuks. Droši vien bāzes versijā ar bleķa diskiem, nekrāsotiem bamperiem būs nesmuks. No tā stāvā aizmugurējā stikla gan jēgas nekādas - vienmēr netīrs.