Neglītāko automobiļu reitingi.

Pievienots: 27. oktobrī 2009 11:04 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (0)

Laiku pa laikam internetā parādās skaistāko, veiksmīgāko, vai arī tieši pretēji – neglītāko un neveiksmīgāko automobiļu reitingi. Šoreiz savu attieksmi par automobiļiem pauduši briti, izvēloties 20 briesmīgākos modeļus.

Pirmo vietu šajā sarakstā ieņem GM krosovers Pontiac Aztec. Interesanti, ka vērtējums dots, vadoties pēc attēliem – ārpus Ziemeļamerikas robežām Aztec sastopams ārkārtīgi reti. Automašīna tika ražota no 2001. līdz 2005. gadam, zem motora pārsega atradās 3,4 litru V6. Krosovers, bez šaubām, izcēlās kopējā transporta plūsmā, ne vairāk, bet tieši tādēļ tas arī krita nežēlastībā. Patiesībā dizaineri centās izveidot autopasaules pilnības iemiesojumu – universālāko automobili pasaulē, mašīnu, kur katrai formai ir sava noderīga funkcija. Piemēram, vaļējo bagāžas nodalījumu ar iebūvētu brezenta tentu, varēja pārvērst par milzīgu telti, bet pati mašīna kļuva par ērtu tūristu mītnes moduli. 

 

 Otrā vieta Fiat Multipla. Šo automobili angļi pazīst labi, jo pirmā paaudze tika tirgota arī Lielbritānijā. Daudzām lukturu acīm rotātā citplanētieša seja spilgti izdalās vienkāršo, pelēko motora pārsegu vidū. Tikai par to vien, ka automobilis izjauc vienkāršo ainavu aiz loga, tam var teikt paldies. Vēl lielāku paldies teiks pasažieri – pateicoties tam, ka Multipla stikli novietoti gandrīz vertikāli, bet virsbūves proporcijas maz atšķiras no kartona kārbas, salons izdevies plašs un funkcionāls. Abu rindu vidējos sēdekļus var pārvērst par ērtiem galdiņiem un četri cilvēki var justies kā viena dzīvokļa viesi.  


 

Trešā vieta SsangYong Rodius. Oriģinālais dizains, kam vajadzēja atgādināt greznu jahtu, angļuprāt, pilnīgi noteikti ir izgāzies. Plašo salonu droši vien varēja ietilpināt proporcionālāka dizaina virsbūvē.  


 

Ceturtā vieta. Austin Allegro. Jūsu priekšā pats neglītākais vietējā ražojuma spēkrats. Britu dusmas un neizpratni izpelnījies kompaktās un vienkāršās virsbūves simbioze ar karalisko Rolls Royce limuzīna radiatora resti.  


 

Piektā vieta. Grūti izprotamu iemeslu dēļ tā atdota vācu luksusa apvidniekam Porsche Cayenne 


 

Sestā vieta. Pilnīgi pelnīti to ieņem AMC Pacer – automašīna, ko amerikāņi radīja septiņdesmito gadu degvielas krīzes laikā, pie viena apliecinot pilnīgu analfabētismu mazu automobiļu būvē. Pēc 50 gadiem, kas pavadīti praktizējot piecu un sešmetrīgu sauszemes kreiseru būvi, maza automobiļa izstrāde, iedzina dizainerus strupceļā. Kā konstruktori tika ar šo uzdevumu galā? Gluži vienkārši, samazinot garumu uz pusi, bet platumu atstājot to pašu. Angļi atklāti smejas par šo faktu, nesaprotot kā GM tomēr izdevies realizēt 280 000 šī modeļa eksemplāru. Lai vai kā – lai arī ideja tiem gadiem nebija slikta, izpildījums varēja būt labāks.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-