Peraves BMW K 1200 RS Ecomobil Monotracer

Pievienots: 13. martā 2012 08:26 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (6)

Ja apnicis motocikls tā tradicionālajā izskatā, tad, iespējams noderēs piedāvājums, kas ievietots e-bay portālā, kur kāds pārdevējs tirgo „BMW K 1200 RS jeb Peraves Eco Mobile” – neparastu braucamrīku, kas atgādina lidmašīnu bez spārniem.


Pievienotais tehniskais apraksts vēsta, ka „motocikls ar kabīni,” diviem riteņiem un diviem atbalsta ritenīšiem, ir ražots 2003.gadā un saimnieks ar to nobraucis 17 000 km. Motocikla dzinējspēks ir guļus novietots 1200 kubikcentimetru 130 ZS četrcilindru benzīna motors ar ūdens dzesēšanas sistēmu, kas teorētiski ļauj sasniegt pat 270 km/h (praksē nav pārbaudīts).


„Eco Mobile” ir viendisku sausais sajūgs, elektriski vadāma četrpakāpju pārnesumkārba ar atpakaļgaitu, kardāna piedziņa, trīsdisku bremzes ar četru suportu skavām, kā arī mehāniskā stāvbremze aizmugurējam ritenim.



Braucamrīka kabīne veidota no dažādu sintētisko materiālu (kevlars, stiklšķiedra u.c.) sakausējuma un pastiprināta ar drošības stieņiem. Kabīnei ir uz augšu paceļamas durvis-jumts, kas atveras uz kreiso pusi.


Komplektācijā ietilpst divkrāsu kausveida ādas sēdekļi ar trīspunktu automātiskajām drošības jostām, kabīnes tapsējums ar alkantara un velūra materiālu, trīs diapazonu ventilācijas un apsildes sistēma, kā arī 200 litru bagāžas nodalījums ar centrālo atslēgu. Konstrukciju papildina ABS, ASR un kruīzkontrole.


Ar „Eco Mobile” ir jāiemācās braukt, taču tad, kad iemaņas iegūtas, motocikls tā īpašniekam sagādās patiesu baudījumu. Tas ir pietiekoši dinamisks un līkumos pieļauj sānsveri līdz pat 52 grādiem, savukārt ziemā ar to var braukt arī T kreklā un speciāls apģērbs vai aizsargķivere nav vajadzīgi.


„Eco Mobile” ir motocikla stūre, sajūgu jāizspiež ar kāju, bet ātrumpārslēgs atrodas  kreisajā pusē un jāslēdz ar roku, savukārt labajā pusē uz grīdas izvietots darba bremžu pedālis, aizmugurējā riteņa bremžu un grozāma akseleratora svira izvietota pie labās rokas.


Transportlīdzekļa garums ir 3,7 metri, platums 1,47 m, augstums 1,48 m, bet pieļaujamā masa – 685 kg (pašmasa 455 kg).



Ražotāja uzrādītais degvielas patēriņš – 4,15 l, braucot konstantā 90 km/h ātrumā, 5,05 litri, braucot ar ātrumu 120 km/h. Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h - 5,7 sekundes, bremzēšanas ceļš 100 – 0 km/h – 43 metri.


Pārdošanas sludinājumā minētais divriteņu braucamrīks ir Šveices kompānijas „Peraves AG” ražotais modelis Peraves Eco Mobile (1987.-2005.g.). Eco Mobile pēctecis ir Monotracer, kas tiek ražots vairākās modifikācijās, tostarp arī sacīkšu un ar elektrisko piedziņu.


Jauna „Monotracer” cena – 52 500 eiro. 


 


Pašlaik Ženēvas izstādē skatāms vēl viens līdzīgs projekts - Šveices kompānijas Zerotracer produkts ar analogu nosaukumu, kas izmanto elektrisko piedziņu. Zerotracer informē, ka augstas kapacitātes baterija tam ļauj nobraukt līdz pat 350 km ar vienu uzlādi, vajadzības gadījumā sasniedzot maksimālo ātrumu 300 km/h (sērijveidā tas ierobežots pie 240 km/h). Enerģijas atjaunošanai līdz 80% kapacitātei pietiek ar pusstundu, bet pilns uzlādes cikls ilgst aptuveni 2 stundas. Atbalsta ritenīši hidrauliski izbīdās, braucot lēnā ātrumā vai sliktos ceļa apstākļos, bet pa šoseju Zerotracer traucas kā parasts motocikls, atgādinot lidmašīnu bez spārniem. 


Interesanti, ka 2010.gadā Zerotracer kompānija devās ceļojumā apkārt pasaulei, šķērsojot Eiropu, Krieviju, Ķīnu, ASV un Meksiku, paviesojoties Parīzē, Vīnē, Maskavā, Šanhajā, Sanfrancisko u.c. pasaules metropolēs. 30 000 km garais brauciens sākās 2011.gada 16.augustā Ženēvā un finišēja 2011.gada 24.februārī šajā pašā pilsētā.



Komentāri:

Viesis: Delta - 13. martā 2012 11:48

Vislabākais, ja noliek uz mutes uz kreiso pusi, ko tad???

Atvars - 13. martā 2012 13:19

Tad jāirubī katapulta :P

Viesis: Bad Boy - 13. martā 2012 19:27

jāsaka, ka diezgan ekstrēms spridzeklis - garums kā pieklājīgam mazauto, bremzēšanas ceļš kā krievu žigulim, turklāt vēl svars... tik daudz, ka uzmanības trūkumu jau nu gan nevajadzēs sūdzēties.

Viesis: beta - 13. martā 2012 19:41

ko darīt, ja ziemā iesalst palīgriteņi?

Viesis: spoks - 13. martā 2012 21:33

Ērms uz ceļa

Viesis: Kaltais klanis - 17. martā 2012 21:10

Ziemā gan es ar šo rīku nebrauktu. Var iesprūst kupenā un netikt ārā. Nāk prātā stāsts par diviem bļitkotājiem zaparožecā, ar kuru tie taranēja ārsienu bloku vedamo mašīnu un palika uz tās visu nakti aukstumā, braucot mājām pretējā virzienā. Viņus pamanīja pusaizmigusi autobāzes dispečere, paneļu vedējam ierodoties uz "peresmenku".

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565