Pievienots: 24. maijā 2010 15:18 | Autors: Toyota Baltic | Komentāri: (0)
6.maijā Amserv Motors SIA saņēma prestižo Toyota Eiropas klientu apmierinātības apbalvojumu "Ichiban", kas tika pasniegta oficiālā ceremonijā Toyota auto salonā, kas atrodas Elizejas laukos Parīzē.
Amserv Motors SIA no Rīgas tika apbalvots par īpašiem sasniegumiem klientu apmierinātības jomā - gan pārdošanas, gan pēcpārdošanas apkalpošanā. Balvu saņēma Amserv Motors SIA rīkotājdirektors Gundars Vectirāns, un to pasniedza Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors Tadaši Arašima (Tadashi Arashima).
Kopumā tika vērtēti aptuveni 2600 Eiropas mazumtirgotāji, salīdzinot to rezultātus un fiksējot paveikto, kas ietilpst uzņēmuma darbības standartos. Izturot ļoti bargus atlases kritērijus, 41 mazumtirgotājs Eiropā saņēma šo īpašo atzinību no Toyota.
Balvu pasniegšanas ceremonijā Arašima kungs sacīja: "Klients pirmajā vietā - tas joprojām ir Toyota filozofijas stūrakmens. Visi mūsu komandas locekļi visā Eiropā tiecas darīt visu iespējamo, un mūsu mazumtirgotāji ir īpaši centīgi, nodrošinot klientiem vislabāko apkalpošanu. Šodien uzvarētāji ir labākie no labākajiem, jo klientu apmierinātības nodrošināšana ir to ikdienas darbs, ko tie veic ar izcilību."
Vārds "Ichiban" ir cēlies no "Okyakusama Ichiban", kas japāņu valodā nozīmē "Klients pirmajā vietā", un "Ichiban" šajā vārdu savienojumā nozīmē "pirmais" jeb "numur viens". Kopš ikgadējās "Ichiban" balvu pasniegšanas sākuma 2006. gadā klientu apmierinātības rādītāji Toyota mazumtirgotājiem paaugstinājušies par 19% pārdošanas jomā un par 13% pēcpārdošanas jomā.
Komentāri: