DACIA DUSTER, APVIDUS AUTO PAR PIEEJAMU CENU.

Pievienots: 6. maijā 2010 16:37 | Autors: Renault Baltija | Komentāri: (0)

Dacia laiž klajā savu sesto modeli: robusto, ietilpīgo, viegli lietojamo un ar pievilcīgo cenu Dacia Duster. Daudzi "Rīgas Starptautiskā autošova" apmeklētāji dabūjā šo Rumāņu izstrādājumu redzēt klātienē.



Dacia Duster ir izteikti ekonomisks:

 Pērkot: Par savu cenu Dacia Duster piedāvā nepārspējamu veiktspējas, aprīkojuma un ietilpības kombināciju. Lai gan Dacia Duster cena ir līdzīga pilsētas mašīnām, tā ārienes izmēri un ietilpība ir līdzīgi kompakt klases automašīnām nākamajā, augstākajā segmentā.

- Braucot: Dacia Duster versijas ietver ekonomisku motoru izvēli, kas apvieno zemu degvielas patēriņu (dīzeļa dzinēja dCi 85 4x2 versija piedāvā kombinētā cikla patēriņš tikai 5.1 l/100km) ar zemām uzturēšanas izmaksām.

• Dacia Duster ir daudz saudzīgāks pret apkārtējo vidi, pateicoties zemajam CO2 izmešu līmenim. Duster dīzeļa versijas izmešu līmenis no 135g CO2/km viena tilta piedziņas versijā (padarot iespējamu tiem piemērot Dacia Eco² zīmolu) un 145g CO2/km 4x4 versijā.

Dacia Duster 4x4 versija ir paredzēta tiem auto braucējiem, kuri vēlas ikdienas automašīnu ar unikālām bezceļa iespējām. Savukārt 4x2 versija ir izstrādāta tiem pircējiem, kuri vēlas augstāku klīrensu un vadītāja pozīciju, kā arī priekšrocības uz ceļiem, kuriem nav asfalta segums.• Dacia Duster tiek ražots Pitesti rūpnīcā Rumānijā. 4x2 un 4x4 versijas ir pieejamas Eiropā, Turcijā, Āfrikā un Tuvajos austrumos jau no 2010. gada aprīļa.

• Duster ir automašīna ar starptautiskām ambīcijām, gan tirgus, gan ražošanas jomā. Šī automašīna tiek prezentēta dažādos starptautiskos tirgos vai nu ar Renault vai ar Dacia zīmolu līdzīgi, kā tas tika darīts ar Logan un Sandero.

• Ar Duster autoražotājs Dacia demonstrē, ka ir iespējams ražot automašīnu dažādiem ceļa segumiem, kas ne tikai ir funkcionāla un par zemu cenu, bet arī draudzīga apkārtējai videi. Ar Duster, Dacia zīmols, kurš kā jauna auto segmenta pionieris 2004. gadā laika klajā Logan, vēlreiz ir nodemonstrējis savas iespējas atrast nestandarta pieeju.



DACIA DUSTER, ĪSTS 4x4

Pašpārliecināts pilnpiedziņas braukšanas stils.....

Šodien apvidus automašīnas bieži ir sinonīms kravas automašīnai, bet Dacia Duster ir kā pretmets šim viedoklim. Ar kopējo garumu 4.31 metri un platumu 1.82 metri, Dacia Duster ir ļoti kompakts. Tā Megane lieluma proporcijas nodrošina, ka šis auto arī apdzīvotās vietās jūtas kā mājas, jo tas atkāpjas no "iemītās takas". Lai gan Duster skaidri pieder pie apvidus automašīnu pasaules, tā līnijas nav ārišķīgas.

Dacia Duster nekļūdīgi ir 4x4. No priekšpuses tas rada iespaidu par sīkstumu: platās riteņu arkas, iespaidīgā radiatora reste un motora apakšējais aizsargs, skaidri norāda uz Dacia Duster 4x4 DNA. Skatoties no sāniem, augstais klīrenss, skaidri iezīmētās riteņu arkas un aizsargmoldingi iedrošina braucēju doties vissmagākajos ceļos un bezceļos.

Ar Izskata Pakas(Look Pack) palīdzību Dacia Duster īpašnieki var pilnveidot automašīnas labo izskatu. Šī pakete ietver 16 collu alumīnija diskus, jumta sliedes, tumšākus aizmugurējos stiklus, matētas apdares hromētus āra atpakaļskata spoguļus, priekšējo un aizmugurējo bampera aizsargus un logu līstes. Plašs aksesuāru piedāvājums (ieskaitot spārnu paplatinātājus, platus sānu durvju aizsargus un sānu aizsargstieņus....) papildinās šo unikālo izskatu.

Iekšpusē, paaugstināta sēdvieta nodrošina vadītājam labāku iespēju pārredzēt potenciālos draudus un uzlabot vadītāja iespējas paredzēt problēmas uz ceļa. Interjers atbalso Dacia zīmola pamata vērtības: mērinstrumentu panelis ir moderns, nepārblīvēts un funkcionāls. Tā dizains ir dažāds atkarībā no versijas un dažas tā daļas var tikt izmainītas ar savādākām krāsām vai apdares materiāliem. Dacia Duster nāk klajā ar jaunu Brūno apdari (Brown), kā arī pieejama ir Ādas Pakete (sēdekļi, stūres apdare, ātrumkārbas svira). Īpaša uzmanība ir pievērsta kontroles ierīču ergonomikai, lai nodrošinātu, ka mērierīces ir ērti novietotas un braukšanas dati ir viegli nolasāmi: pārdomāti novietotais 4x4 kontrolslēdzis ir tam labs piemērs.

....ar patiesu iespēju doties jebkur

Dacia Duster tika izstrādāts, lai tas varētu doties jebkāda tipa ceļos un bezceļos jebkur pasaulē. Lai sasniegtu šīs plaša spektra vajadzības, Dacia Duster būs pieejams abās - 4x4 un 4x2 versijās. 4x2 versija tika izstrādāta tiem klientiem, kuri vēlas augstu klīrensu un ievērojami paaugstinātu vadītāja sēdekļa pozīciju, kā arī spējas braukt pa slideniem segumiem, tomēr tiem nav īsta nepieciešamība pēc visu riteņu piedziņas.

Dacia Duster pastiprinātā apakšējā daļa ir piemērota slideniem segumiem un bezceļu lietošanai:

- Klīrenss palielināts par 210mm

- Īsa pārkare (822 mm priekšpusē, 820mm - aizmugurē)

- Lieli šķēršļu pārvarēšanas leņķi (30 grādi uzbraukšanas leņķis, 23 grādi rampas pārbraukšanas leņķis, 36 grādi nobraukšanas leņķis).

Dacia Duster ir automobilis, kuru ir viegli lietot. Neskatoties uz izmēriem tam ir maza masa: 1160kg 4x2 versijai un 1250 kg 4x4 versijai . Savienojumā ar kompaktajiem izmēriem, šis masas rādītāji nodrošina, ka Dacia Duster ir īpaši veikls.

Dacia Duster ir uzbūvēts uz B0/Logan platformas, kura ir plaši pazīstama ar savu izturību un uzticamību.

Priekšpusē, pseido MacPherson-veida piekare ar V-veida piekares plauktu ir tādi pati kā tās, kas tiek lietota Logan un Sandero. Tā ir pastiprināta, lai var tikt lietota bezceļa apstākļos.

Aizmugurē, 4x4 versijas aizmugurējā daudzsviru piekares uzbūve ir speciāli izstrādāta Dacia Duster, savukārt, 4x2 versijas regulējamā un elastīgā H-sija ir izturīga un pieļauj lielu bagāžas nodalījumu, kam ir liela nozīme Dacia pircēju vidū.

Abi risinājumi nodrošina komfortablu braukšanu un iespēju pārvarēt augstākus šķēršļus kā parasti. Lai pārliecinātos par Dacia Duster izturību un uzticamību testos tika veikta distance, kas ekvivalenta četriem miljoniem kilometru dažādos klimata apstākļos un īpaši nesaudzīgā režīmā.

Dacia Duster 4x4 ir aprīkots ar jaunu sešpakāpju ātrumkārbu ar saīsinātu pārnesumu attiecību (5,79 km/h uz 1000 apgr/min), kas ļauj automašīnai pārvietoties ar ļoti zemu ātrumu uz nelīdzena seguma un uzlabo veiktspējas rādītājus, kad auto izkustās no vietas ar smagu kravu vai stāvā nogāzē. Šis vienkāršais un efektīvais risinājums tika ieviests ar mērķi nodrošināt Dacia Duster pircēju vajadzības.

Jaunā TL8 ātrumkārba piedāvā:

- Optimizēta darbība, pateicoties vienkāršai ātrumkārbas un zobratu uzbūvei, kas samazina iesaistīto zobratu skaitu, kā arī zemas viskozitātes eļļas lietošanai;

- Kompaktums: ātrumkārbas un ātrumpārslēga moduļi ir novietoti viens otram blakus ar mērķi atbrīvot vietu automašīnas kabīnē un nodrošināt lielāku salona ietilpību.

- Kontrolēts svars: jaunajai TL8 ātrumkārbai pirmais īsais pārnesums, atsevišķas pārneses kārbas vietā, optimizē izmantoto zobratu skaitu (tādējādi arī masu), lai sasniegtu maksimālu veiktspēju;

- Risinājums zemām uzturēšanas izmaksām: ātrumkārba TL8 ir atvasināta no lielā apjomā Renault-Nissan 

 Alianses ātrumkārbas ietvaros ražotās TL4 ātrumkārbas.

Jaunā TL8 ātrumkārba tiek ražota Pitesti rūpnīcā Rumānijā.

4x4 sistēmas kontroles slēdzes ir novietots kontrolpaneļa apakšdaļā, kas ļauj Dacia Duster 4x4 vadītājiem viegli pielāgot automašīnas uzstādījumus vajadzības gadījumā.



Kontrolslēdzis pieļauj trīs režīmus:

- AUTO režīms, priekšas/aizmugures griezes momenta dalījums tiek kalkulēts automātiski, kā funkcija no konkrētā brīža saķeres ar ceļu. Šis režīms ir izstrādāts, lai nodrošinātu labāko kompromisu starp braukšanas līnijas noturēšanu un vilkmi, neatkarīgi no saķeres līmeņa. Normālos apstākļos griezes moments tiek pievadīts tikai priekšējiem riteņiem. Ja tiek zaudēta vilkme vai arī saķere ir uz pašas robežas, daļa no piedziņas tiek pārnesta uz aizmugurējiem riteņiem. Šis sadalījums tiek nodrošināts ar elektromagnētisku spēkā pārveidotāja palīdzību, kuru piegādā Nissan.

- LOCK režīms, vadītājs elektroniski sabloķē transmisiju 4x4 režīmā. Šajā režīmā akseleratora kontrole un bremzes arī tiek adoptētas 4x4 lietošanai. Šis režīms tiek rekomendēts, apstākļos, kad ir zema saķere ( sniegs, dubļi, smiltis) un pie zemiem ātrumiem.

- 2WD režīms, transmisija ir saslēgta tikai divu riteņu piedziņas režīmā. Šis režīms ir piemērots braukšanai pa labiem ceļiem un samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešus.

100% DACIA 4x4 ar visām zīmola priekšrocībām

Duster, sestais automobilis Dacia piedāvājumā paliek uzticīgs zīmola filozofijai un vērtībām. Dacia Duster piedāvā nepārsējamu iekšējo telpu par zemu cenu, kā arī zemas uzturēšanas izmaksas, pateicoties taupīgam degvielas patēriņam, zemām uzturēšanas izmaksām, augstiem drošības un izturības jebkuros apstākļos standartiem. Duster precīzi iemieso zīmola ekonomiskās un pieejamības vērtības, kas kalušas Dacia reputāciju.

Nepaspējama ietilpības un cenas attiecība

Lai gan Dacia Duster cena ir tāda pati kā pilsētas mašīnām, tā eksterjera un interjera dimensijas ir līdzīgas kompaktklases segmenta automašīnām no nākamajiem cenu līmeņiem.

Daica Duster var komfortabli iesēsties līdz pat 5 cilvēkiem un tas piedāvā priekšējiem un aizmugurējiem pasažieriem tieši tādu pašu telpu kā Dacia Logan salonauto modelī.Dacia Duster bagāžas nodalījuma ietilpība - līdz pat 475 kubikmetri VDA (dažādām versijām atšķirīgi) - arī ir ļoti konkurētspējīgs rādītājs, ņemot vērā automašīnas kompaktos izmērus. Nolokot aizmugurējos sēdekļus, Dacia Duster piedāvāt iespaidīgu kravas telpu līdz pat 1636 kubikmetri VDA (dažādām versijām atšķirīgi).

Uzticami, ekonomiski, zemu izmešu līmeņa dzinēji

Dacia Duster ir pieejams ar izvēli no trim dzinējiem abām versijām - 4x2 un 4x4: viens benzīna dzinējs (1.6 16V 105) un divi dīzeļa dzinēji (dCi 85 un dCi 110). Šo dzinēju stiprās puses jau ir demonstrētas zem citu Renault grupas modeļus motoru pārsegiem.

Šie dzinēji perfekti atbilst kritērijiem - izmaksas, izturība un viegla apkope, kas ir jāuzskata par Dacia zīmola galveno rakstura iezīmi.

Dacia Duster ir pieejams ar diviem dīzeļa dzinējiem pēc izvēles - dCi 85 (63kW) un dCi 110 (80 kW), kuri abi ir pazīstami ar savu elastīgo veiktspēju un zemu degvielas patēriņu.

- Dacia Duster dCi 85 (4x2 versija) atgāzu līmenis ir tikai 135g CO2/km ( atbilst kombinētajam degvielas patēriņa ciklam 5.1 litri/100km), kas to ierindo ar Dacia eco² zīmolu apzīmēto dzinēju klāstā.

- Dacia Duster dCi 110, tā atgāzu līmenis 4x2 versijā ir 139g CO2/km (atbilst kombinētajam degvielas patēriņa ciklam 5.3 litri/100km) arī ir saņēmis Dacia eco² zīmolu. Dzinējs dCi 110 zem Dacia Duster 4x4 versijas motora pārsega ir uzskatāms par vidi saudzējošu un ekonomisku risinājumu apvidus automašīnai - tā CO2 izmešu līmenis ir 145 gr/km un degvielas patēriņš 5.6 litri/100km (kombinētajā ciklā). Šis dCi 110 dzinējs atbilst noteiktajiem Eiropas izmešu standartiem un tiek aprīkots ar kvēpu filtru.

Dīzeļa dCi 110 dzinējs sasniedz maksimālo jaudu 80kW (109 ZS) pie 4000 apgr./min. un tiek aprīkots ar otrās paaudzes common-rail tiešās iesmidzināšanas sistēmu, kas izsmidzina tikai nepieciešamo degvielas daudzumu, kas, savukārt, nodrošina efektīvu degvielas izmantojumu un izrietoši samazina tās patēriņu. Dacia Duster 4x2 versijā dCi 110 dzinējs nodrošina paātrinājumu līdz 100 km/h 11.8 sekundēs ar 240 Nm griezes momenta pie 1750 apgr./min., no kuriem 90% ir pieejami jau no 1500 apgr./min.

Dacia Duster ir arī pieejams ar 1.6 16V 105 benzīna dzinēju:

- Dacia Duster 1.6 16V 105 nodrošina maksimālo jaudu 77kW (105 ZS) pie 5750 apgr./min., bet augstāko griezes momentu 148Nm (pie 3750 apgr./min.). Kombinētajā degvielas patēriņa ciklā Dacia Duster 4x2 versija ar dzinēju 1.6 16V 105 patērē 7.5 litri/100km. Šis pats rādītājs Dacia Duster 4x4 versijai arī ar 1.6 16V 105 dzinēju (Euro V-atbilstība) ir 8 litri/100km.

Drošība, kā būtiska prioritāte

Dacia Duster izmanto Renault pieredzi un zināšanas automašīnu drošības jomā.

- Aktīvās drošības jomā, Dacia Duster ir aprīkots ar 8.1 ABS, kā arī ar EBV ekektronisko bremzēšanas spēka sadalītāju un EBA avārijas bremžu asistentu. Dacia Duster ir pirmais sava zīmola automobilis, kas aprīkots ar ESC kā opciju dažās versijās, kā arī ar CSV nepietiekamas apgriežamības kontroli un ASR vilkmes kontroli. Šī opcija vienlaicīgi ļauj pārnest griezes momentu prom no riteņa, kurš izbuksē 4x4 versijā, ar mērķi uzlabot vilkmi brīdī, kad rodas diognāla riteņu izbuksēšana.

- Pasīvās drošības jomā, Dacia Duster ir standartā aprīkots ar diviem gaisa spilveniem (dažādos tirgos atšķiras) un trīs-punktu drošības siksnām ar slodzes ierobežotāju priekšējiem sēdekļiem, kuriem var tikt pievienoti pirotehniskie spriegotāji. Atkarībā no versijas priekšējie pasažieru gaisa spilveni var tikt papildināti ar sānu/plecu gaisa spilveniem.

Dacia pamati: uzticamība un izturība

Līdzīgi, kā visas automašīnas, kuras balstītas uz B0/Logan platformas, Duster ir izstrādāts ar mērķi nodrošināt Dacia zīmola izturību un uzticamību.

Īpaša uzmanība tika veltīta anti-korozijas aizsardzībai, pateicoties sekojošiem pasākumiem:

- ar vasku apstrādāta virsbūves apakšpuse un atveramo paneļu iekšējās sekcijas,

- ar mastiku apstrādātas eksterjera savienojumu vietas,

- papildus ar vasku apstrāde mehāniskajām detaļām, kuras atrodas šasijas apakšpusē,

- akmens skrāpējumu aizsardzība virsbūves grīdai, sliekšņiem un riteņu arkām.



Ar mērķi uzsvērt izgatavošanas augsto kvalitāti, Dacia Duster tiek piedāvāta ar trīs gadu vai 100 000 km garantiju lielākajā daļā no Eiropas tirgiem.

AUTOMOBILIS AR STARPTAUTISKĀM AMBĪCIJĀM

Duster ir automašīna ar starptautiskām ambīcijām gan ražošanas, gan noieta tirgus jēdzienos. Dacia Duster tiek pakāpeniski ieviests un prezentēts dažādos globālos reģionos līdzīgi, kā Logan un Sandero.

Kopš 2010. gada aprīļa Duster ir prezentēts ar Dacia zīmolu Eiropā, Turcijā un Maghreb reģionā (Alžīra un Maroka). Tas papildina Dacia modeļu gammu, kurai pastāvīgi tiek fiksēta izaugsme lielākajā daļā no šiem tirgiem. Atsevišķi no trīs modeļiem, kuri tiek mērķēti uz privāto pircēju sektoru - Logan, Logan MCV un Sandero - Dacia izvirza pretenzijas vieglajā komerc-auto sektorā ar Logan furgonu un Logan pick-up.

No 2010. gada jūnija Duster ar Renault zīmolu tiks piedāvāts Ukrainā, Vidējos austrumos (Jordānija, Sīrija, Libāna un Ēģipte) un citās Āfrikas valstīs.

Rūpnīca Pitesti pilsētā (Rumānija) piegādā automašīnas visiem šiem tirgiem neatkarīgi no tā, vai tās ir tiek sakomplektētas ar Dacia vai Renault zīmolu. Rumānijas rūpnīcas gada ražošanas kapacitāte ir 350 000 automašīnas un tā turpinās ražot citus zīmola modeļus.

2011. gadā Renault Duster tiks prezentēts Brazīlijā, Krievijā un Līča valstīs. Tas tiks būvēts līdzās Logan, Sandero un Sandero Stepway Kurtībā, Brazīlijā, izplatīšanai Brazīlijā, Argentīnā, Meksikā un Čīlē. Vēlāk Duster tiks ražots Avtoframos rūpnīcā Maskavā, Krievijā. Automašīna tiks izplatīta Persijas līča valstīs ar piegādēm no Pitesti rūpnīcas.

DUSTER IZCELSME

Starptautisks projekts ar mērķi sasniegt jaunu pieprasījuma segmentu

Duster projekts sākās ar vienkāršu uzstādījumu: visapkārt pasaulei ir vajadzība pēc komfortabla, robusta un pieejama 4x4 automobiļa. Tomēr šis pieprasījuma segments uz doto brīdi nav apmierināts. Ņemot to vērā Dacia izstrādāja dažādiem segumiem piemērotu automobili, kas primāri tiktu mērķēts jaunajiem attīstības tirgiem. Arī Eiropas pircēju vēlmes tika ņemtas vērā jau no paša projekta sākuma.

- Jaunajiem attīstības tirgiem (Krievija, Brazīlija u.c.), vidusslānis cenšas iegādāties modernu automašīnu, kas atspoguļotu viņu sociālo stāvokli. Vienlaicīgi, tie vēlas izturīgu automašīnu, kura ir uzticama un universāli lietojama, spējīga izturēt ekstrēmas klimatiskās prasības un apstākļus, kuri var būt dažādi un smagi (garas distances, kalnaini apvidi, smagi ceļa apstākļi, braukšanu pilsētvidē, bieži lielu piepilsētu robežās utml.). Šodienas piedāvājumā pamatā dominē importēti SUV, kuru bieži pārsniedz šo tirgu vidusslāņa iespējas.

- Eiropā, Dacia veiksme demonstrē, ka tajā ir tirgus modernām, uzticamām un pieejamām automašīnām. Lai arī esošais 4x4 un SUV piedāvājums ir ļoti liels, tas ignorē tirgus segmentu zemas cenas apvidus automašīnām, tā vietā dodot priekšroku spilgtiem SUV, kuri ir dārgi un bieži nav piemēroti braukšanai pa dažādiem segumiem.

Francijas un Rumānijas sadarbībā radīts dizains

Duster projekts iezīmē vēl vienu soli sadarbībā inženierijas jomā starp Renault Technologie Romania (RTR) un Le Losange (jaunais Renault Technocentre rūpnīcas nosaukums netālu Versaļas) Francijā . Izstrādes process aizsākās Le Losange, bet Renault Technologie Romania inženieru resursi tika iesaistīti projektā jau no paša tā sākuma. Le Losange un Renault Technologie Romania cieši sadarbojās, lai nodrošinātu automobiļa ražošanu. No brīža, kad kļuva pieejama prototipu otrā kārta (apmēram vienu gadu pirms Duster prezentācijas), projekta vadības centrs pārcēlās uz Rumāniju, lai tas būtu tuvāk rūpnīcai.

Automašīnas dizains tika izstrādāts Le Losange, sadarabojoties ar Renault Design Central Europe (RDCE - dizaina satelītuzņēmums Bukarestē).

Ražots galvenajā rūpnīcā Rumānijā

Duster ieradās Pitesti rūpnīcā 2009. gada aprīlī. Šis process tika izpildīts uz jaunas prototipu ražošanas līnijas un to tiešā veidā organizēja Renault Technologie Romania. Šī ražošanas līnija ir izvietota rūpnīcas ietvaros, padarot vieglāku komplektēšanas darbinieku apmācību. Duster prasīja izdarīt vairākas modifikācijas Pitesti rūpnīcas ražošanas līnijām: tika uzbūvēts jauns virsbūves cehs tieši šim modelim; komplektēšanas līnija tika modificēta, lai būtu iespējams uzstādīt jaunos spēka agregātus un 4x4 transmisiju, vienlaicīgi, uzlabojot piegāžu loģistiku un izejmateriālu uzglabāšanu metāla atlases procesā, kā arī tika modernizēts vispārējā fabrikas vadības sistēma. Kopumā sešus dažādus virsbūvju veidus var komplektēt uz vienas un tās pašas ražošanas līnijas.

Saprātīgas investīcijas

Kopumā 290 miljoni eiro tika investēti Duster izstrādē un tā ražošanai Pitesti rūpnīcā. Tas ietver izmaksas uz jauno TL8 ātrumkārbu (manuāla, seši pārnesumi) un jauno dzinēju. Kopumā tikai zem 70 miljoniem eiro tika ieguldīti ražošanas iekārtās.

Labi menedžmenta risinājumi samazināja kopējo investīciju apjomu: kopumā nedaudz vairāk par 50% no komponentiem tiek ņemti no citām Dacia un Renault automašīnu modeļiem( piemēram, dzinēji un ātrumkārba). Maksimālā ražošanas kapacitāte Pitesti rūpnīcā ir 25 Duster stundā. Ar laiku vairāk kā viena trešdaļa no Duster tiks ražoti Pitesti.

DACIA DUSTER MAROKAS RALLIJĀ "RALLYE AICHA DES GAZELLES"

Renault grupas darbinieku stūrēts Dacia Duster finišēja pirmais (crossover kategorijā) rallijā "Rally Aicha des Gazelles" - vienīgajā tikai sievietēm paredzētajā motorsporta pasākumā, kas norisinājās Marokā no 15.marta līdz 29.martam.

Sahāras tuksneša smilšu kāpas un kalnainais Atlasu kalnu pamatnes apvidus nodrošināja Dacia Duster ar pirmklasīgu iespēju izrādīt savas bezceļa īpašības, kā arī izturību un uzticamību.

DACIA DUSTER PIEDALĪJĀS LEDUS BRAUKŠANAS SERIĀLĀ "TROPHEE ANDROS" AR ALANU PROSTU PIE STŪRE

Dacia Duster sporta versija debitēja ledus braukšanas sacensību Trophee Andros trasēs 2009/2010. ziemā ar Alanu Prostu pie stūres. Septiņu posmu Trophee Andros seriālā Alans Prosts ar savu Dacia Duster izcīnīja otro vietu kopvērtējumā

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-