PSA Grupas ienākumi pirmajā ceturksnī pieauguši par 27,5%

Pievienots: 23. aprīlī 2010 10:43 | Autors: Peugeot.ee | Komentāri: (1)

PSA Grupas ienākumi 2010. gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar pagājušā gada šo pašu periodu, ir pieauguši par 27,5%, līdz 14 miljardiem eiro, grupas auto nodaļas pārdošanas apjoms pieaudzis par 22,4%, veidojot 10,6 miljonus eiro.Kā stāstīja KW Bruun Baltic pārdošanas un mārketinga vadītājs Rasmus Tali, gada pirmais ceturksnis Peugeot ir bijis svarīgu notikumu laiks un tas atspoguļojies arī saimnieciskajos rezultātos. "Janvārī Peugeot sāka izmantot jaunu identitāti - "Motion & Emotion", kas ir saņēmusi ļoti pozitīvu atgriezenisko saiti un jau dzīvo patstāvīgu dzīvi. Pirmajos trīs mēnešos norisinājusies Peugeot 5008 ieviešana tirgū un turpinājies pagājušā gadā pārdošanā nonākušo jauno modeļu un uzlaboto modeļu uzvaras gājiens," sacīja Tali.

Eiropas autotirgus 2010. gada pirmajā ceturksnī ir pieaudzis par 9%, rezultāti dažādos reģionos gan bijuši atšķirīgi. Rietumeiropā jauno automašīnu tirgus palielinājies par 11%. Lielākais izņēmums ir bijusi Vācija, kur pēc valsts atbalsta zaudēšanas veco automašīnu apmaiņai pret jaunām pārdošana samazinājusies par 21,5%. Francijā, Itālijā un Lielbritānijā, kur šāds atbalsts ir saglabājies, pārdošana pieaugusi par attiecīgi 15,6%, 23,3% un 25,9%. Spānijā, kur pēdējiem diviem gadiem ir bijusi ļoti smaga ietekme, tirgus pieaudzis pat par 41,2%. Turpretī Vidus- un Austrumeiropā tirgus ir turpinājis samazināties par 18% ceturkšņa laikā.

Sarežģītajā tirgus vidē PSA Grupa spējusi palielināt pārdošanu Eiropā par 17,1% un palielināt tirgus daļu līdz 14,6 procentiem. Tas bijis iespējams, pateicoties jauno modeļu veiksmei un vadošajai pozīcijai ekonomisko mazo automobiļu sektorā ar zemu CO2 emisiju. Arī komercautomašīnu tirgus pēc diviem gadiem, kuri bijuši mazāk aktīvi, sācis uzrādīt atlabšanas pazīmes, pieaugot par 6,1%. PSA Grupa ir vēl vairāk nostiprinājusi savu līdera pozīciju Eiropā, palielinot tirgus daļu komercauto daļā par pusprocentu līdz 22,7 procentiem. Pirmo trīs mēnešu laikā Peugeot Eiropā pārdevis 322 900 automašīnu, visā pasaulē - 420 700 automašīnu, kas salīdzinājumā ar pagājušā gada šo pašu periodu ir attiecīgi par 32,7% un 28% vairāk. PSA Grupas pārdošanas skaitļi kopā Eiropā pieauguši par 28 procentiem līdz 607 400 automašīnām un pasaulē par 29,6% līdz 802 800 automašīnām.

PSA Grupa savā ceturkšņa pārskatā prognozē, ka Eiropas automašīnu tirgus 2010. gadā kopā samazināsies par apmēram 9%. Tajā pašā laikā PSA tirgus daļai atbilstoši vērtējumiem būtu jāturpina pieaugt, galvenokārt, pateicoties jaunajiem modeļiem RCZ, 3008 un 5008. Ārpus Eiropas paredz PSA Grupas pārdošanas pieauguma saglabāšanos, pateicoties ātri augošajam pieprasījumam vietējos tirgos un jaunu modeļu ieviešanai tirgū – Peugeot Hoggar Brazīlijā un Peugeot 408 Ķīnā un Dienvidamerikā.

1810. gadā dibinātais Peugeot ražo satiksmes līdzekļus no velosipēdiem līdz komercautomašīnām. Uzņēmums ar 10 000 pārstāvniecībām 160 valstīs ir viens no vadošajiem autoražotājiem pasaulē. 2009. gadā Peugeot ir pārdevis 1,84 miljonus automašīnu, puse no tām izdala mazāk nekā 140 g ogļskābās gāzes uz kilometru. KW Bruun ar 50 gadu pieredzi ir Peugeot oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā, Dānijā, Zviedrijā un Īslandē, pārdodot apmēram 40 000 Peugeot automašīnu gadā.

Komentāri:

Anry - 25. aprīlī 2010 00:45

Man šis PSA atsauc atmiņā anekdoti, kad sieviete ārsta kabinetā sūdzas, ka viņa dzer dažādu vaidu aspirīnu – un galvas sāpes kā nepaāriet tā nepāriet. Ārsts domā kā viņai palīdzēt un prasa: „A vi „U PSA” probovaļi?”. Šī atbild: „Što vi doktor – ja daže u n muža ņe brala!”

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-