Trolejbusam nolūst aizmugurējie riteņi.

Pievienots: 29. janvārī 2010 21:10 | Autors: AutoNews.lv | Komentāri: (4)

Šodien, Āgenskalnā, nepatīkamu pārsteigumu izbaudīja piektā trolejbusa maršruta vadītājs un pasažieri. Ap pulksten 16.10 braucot pa Melnsila ielu, šķērsojot krustojumu ar Ernestīnes ielu, vairāku tonnu smagajam „Škoda” trolejbusam nolūza aizmugurējā ass ar sapārotiem aizmugurējiem riteņiem. Tikai nejaušas sagadīšanās dēļ aizmugurējo riteņu pāris neizraisīja avāriju ne ar vienu automašīnu, kuras šajā krustojumā nav mazums.

Kā AutoNews.lv korespondentam apliecināja trolejbusu parka avārijas dienesta darbinieki- gadījumi, kad lūzt ass un riteņi aizripo, ir nebijis ārkārtas notikums. Arī pats trolejbuss bija tikai trīs gadus vecs. Bail iedomāties par sekām, kas varēja notikt, ja ass būtu nolūzusi un riteņi pēc inerces ripotu pa ietvi, traumējot gājējus.


Tā kā kustība šajā ceļa posmā ir samērā intensīva, bet salūzusī Škoda nobloķēja vienu joslu- izveidojās pamatīgs sastrēgums. Rīgas Satiksme avārijas dienesta darbinieki veica uz vietas trolejbusa remontu, gan satiksmes regulēšanu vairākas stundas.  


Komentāri:

Leo - 29. janvārī 2010 23:10

Ir redzēts kādas sekas ir, ja kraviniekam atraujas pakaļējie rati. Bij reiz Zolitūdē vienam ZIL 130 rati pamukuši, bet pie autobusu pieturas stāvēja māte ar mazu meitu. Miers viņu pīšļiem.

Atvars - 30. janvārī 2010 11:47

Vēstule no Lolitas-Aleksand ra Namiķes , 30 gadus vadīja Rīgas trolejbusus.

Nu gan,jaunam trollim un tāds variants,man šoks!Tā ir galīga 1 parka remontnieku bezatbildīga rīcība-tas nozīme,ka trollis nav baudīts uz šahtas un nav veiktas prof.apskates.Bez tam cik es zinu,manā laikā,arī gala punktos bija tā saucamie mehaniķi,kuru pienākums bija vismaz vienreiz maiņā(8h)pārbaudīt riteņu stiprinājumu!Arī vadītājs tad ir bijis galīgi vai nu kurls,vai jauniņš,jo tas nenotiek pēkšņi un spontāni,bet gan pirms tam ir raksturīgi trokšņi pie bremzēšanas un pie gaitas uzsakšanas.Manā garajā darba laikā sakabei tikai vienreiz izgāja ārā labās puses abi riteņi un tikai tāpēc,ka priekšnieki lika izbraukt uz līnijas uz 1 riņķi,lai skaitītos tā saucamais izlaidums,ar 3 tapskrūvēm uz flanci.Loģiski,ka neizturēja piekabe to druku!Bet tas bija vēl Sovdepa laikā,tagad nu gan neatceros tādu gadījumu,ka abi rati,resp.pakaļējais tilts paliktu uz ielas.Manuprāt tas ir extra gadījums un to ir jāizmeklē pēc labākās sirdsapziņas,var jau būt ka rūpnīca izgatavotāja ir kaut ko nepareizi sariktierējusi.Tur ir jābut kompetentnai izmeklēšanai,jo pie mums jau var visu vainu uzvelt nabaga "streločņikam"-trol.vadītājam-īpaši neiedziļinoties lietas apstākļos!

Erdinger - 1. februārī 2010 11:29

Troļļuks aizgāja driftā :D
Gan jau kāds pa muguru dabūs.

Viesis: nnvgyfp - 21. augustā 2011 12:21

VJTlj5 <a href="http://veojsgxaljxu.com/">veojsgxaljxu</a>, [url=http://hjrgvxgzrwdp.com/]hjrgvxgzrwdp[/url], [link=http://uifkbljhxrht.com/]uifkbljhxrht[/link], http://ovkuymyfnaeg.com/

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-