Opel Astra modeļu klāstu papildina sedans.

Pievienots: 6. jūnijā 2012 16:24 | Autors: Andris Vilks | Komentāri: (2)

Opel papildina savu veiksmīgo Astra modeļu saimi ar jaunu sportisku un stilīgu sedana versiju. Jaunais, elegantais un augstvērtīgais sedans apveltīts ar modernām tehnoloģijām un plaši novērtētu kvalitāti, kļūstot par pieejamāku alternatīvu to pircēju acīs, kas līdz šim ir tiekušies pēc šī tipa automašīnas, tikai vidējās klases segmentā. Tagad ar četrdurvju sedana, piecdurvju hečbeka, Sports Tourer universāla un sportiskās GTC kupejas versijām Opel bestsellera Astra modeļu klāsts ir pilnībā nokomplektēts.












Jūnijā sākoties jaunā Astra sedana pārdošanai, pircēji varēs izvēlēties modeli ar kādu no septiņiem motoriem: vienu no četriem benzīna agregātiem (no 74 kW/100 ZS līdz 132 kW/180 ZS) - trīs no kuriem var tikt kombinēti ar sešpakāpju automātisko transmisiju; kā arī kādu no trim dīzeļdzinējiem (no 70 kW/95 ZS līdz 96 kW/130 ZS). Divās īpaši ekonomiskās Astra sedana 1.7 CDTI ecoFLEX versijās ar Start/Stop sistēmu un citām dzinēja efektivitāti paaugstinošām tehnoloģijām apvienota liela jauda, no 81 kW/110 ZS līdz 96 kW/130 ZS, un ļoti zemi dīzeļdegvielas patēriņa rādītāji – 3,7 litri uz 100 kilometriem un atbilstoši 99 g/km CO2 emisijas. Papildus plašajam motoru piedāvājumam, nākamā gada sākumā jauno Astra versiju būs iespējams pasūtīt arī ar kādu no Opel ārkārtīgi ekonomiskajiem, jaudīgajiem un izsmalcinātajiem SIDI ECOTEC četrcilindru benzīna dzinējiem ar 1,6 litru darba tilpumu, turbokompresoru un dzirksteļaizdedzes tiešo iesmidzināšanu.

Jaunajam Astra sedanam (garums/platums/augstums: 4 658/1 814/1 476 mm) ir plašs salons un riteņu bāze - 2,685 mm. Tā bagāžnieka tilpums ir 460 litri – par 90 litriem vairāk nekā piecdurvju modelim. Nolokot 60:40 attiecībā dalāmo aizmugurējā sēdekļa atzveltni, bagāžnieka tilpumu iespējams palielināt līdz 1010 litriem.


“Ar sportisko un eleganto dizainu jaunais Astra sedans nes svaigas vēsmas kompakto četrdurvju auto segmentā. Gluži tāpat kā pārējie Astra modeļi, tas ir izstrādāts Riselsheimā un piedāvā augsta līmeņa tehnoloģijas un vispāratzītu kvalitāti,” saka Opel direktors Karls-Frīdrihs Štrake. “Jaunais Astra sedans ir būtiska mūsu produktu kampaņas sastāvdaļa, un tam ir atvēlēta galvenā loma mūsu izaugsmes stratēģijā. Tā ir stilīga un pieejamāka alternatīva starp daudziem vidējās klases sedaniem, tādēļ mēs domājam, ka tam ir ievērojams konkurences potenciāls Rietumeiropā. Tāpat tam būs arī noteicošā loma augošajos tirgos, piemēram, Krievijā un Turcijā, kur augošais pieprasījums pēc kompaktās klases automobiļiem ar atsevišķu bagāžnieku ļaus palielināt Astra modeļa tirgus daļu.”


Sportisks un stilīgs dizains kombinācijā ar harmoniskām proporcijām


Opel dizaineru komanda ir piešķīrusi jaunajam Astra sedanam ļoti stilīgu un slaidu siluetu. Jumta līnija maigi izliecas pāri pasažieru telpai, nemanāmi noslīd pāri stāvajam aizmugurējam logam, līdz sasniedz skulpturāli veidoto aerodinamisko buferi īsās aizmugures galā. Izliektie aizmugurējie statņi iestiepjas ļoti tālu uz mugurpusi, īpaši elegantā veidā vizuāli padarot bagāžnieka izmērus mazākus. Viduslīnija, kas stiepjas caur durvju rokturiem, kļūst izteiktāka tuvojoties aizmugurei, tādējādi radot muskuļotu “plecu” efektu zem aizmugurējo statņu un bagāžnieka līmeņa.


Aizmugures visraksturīgākā iezīme ir stāvais logs, integrētais spoileris un platais skulpturālā bufera izliekums. Aizmugures lukturu dizains atkārto jau citos Astra modeļos redzēto, bet nelielā tos savienojošā ieloce dara vizuālo iespaidu platāku un neļauj lukturiem izskatīties pārāk masīviem. Lampas ir veidotas spārnu formā, kas nu jau ir izveidojusies par Opel zīmolam raksturīgu iezīmi. Buferim ir raksturīga skulpturāla forma, bet numurzīmes padziļinājums atbilst bagāžnieka vāka formai. Šo elementu kombinācija rada īpaši harmonisku iespaidu.


Dizaina nodaļas viceprezidents Marks Adamss stāsta: “Astra modeļu saimē mūsu dizaina valodas skulpturālā mākslinieciskuma un vācu precizitātes kombinācija izpaužas īpaši dinamiskā veidā. Katrai virsbūves versijai piemīt sava personība. Mēs domājam, ka jaunais četrdurvju Astra ir stilīgākais sedans ar pievilcīgākajām proporcijām visā kompaktklasē.” Tie pircēji, kas vēlēsies padarīt savu četrdurvju sedanu vizuāli vēl patīkamāku, varēs izvēlēties arī riteņiem dizainu un izmēru līdz pat 19 collām.


Modernākie tehnoloģiju standarti un tipiskas Astra īpašības sedanu segmentā


Ar savu sportisko, eleganto dizainu, Astra tipiskajām pozitīvajām īpašībām un plašu tehnoloģisko jauninājumu klāstu – daži no tiem ir unikāli, bet daži vienkārši neparasti šim segmentam – Opel jaunais kompaktais četrdurvju sedans uzrunā pircējus, kam ir augstas prasības. Priekšējā apgaismojuma sistēma (AFL+) ar biksenona lukturiem un daudzām pārdomātām apgaismojuma funkcijām, piemēram, maināmu gaismas sadalījumu, pagrieziena gaismas, līkumu apgaismojumu un tālo gaismu asistentu, ievērojami uzlabo aktīvās drošības rādītājus. Adaptīvā FlexRide šasija automātiski pielāgo amortizatorus noteicošajiem braukšanas apstākļiem un ļauj vadītājam izvēlēties kādu no trim dažādiem režīmiem – Standard, uz komfortu orientēto Tour un jutīgāko Sport režīmu. Ļoti ergonomiskie ar AGR (Vācijas muguras veselības speciālistu organizācijas “Aktion Gesunder Rücken e.V”) sertifikātu apveltītie sēdekļi ir pieejami gan vadītājam, gan blakussēdētājam.  Turklāt jāpiemin arī dažādās informācijas un izklaides sistēmas, kas braukšanu padara mierīgāku un drošāku. Navi 900 sistēmā iekļauti vairāk nekā 30 Eiropas valstu maršruti un digitālais ceļojumu gids, kas saglabāts SD kartē.


Kompakto sedanu piedāvājuma izaugsmes iespējas


Jaunais četrdurvju sedans ir svarīgs veiksmīgās Astra modeļu saimes papildinājums. Rietumeiropā, jo īpaši Vācijā un Spānijā, Opel mārketinga eksperti saredz plašas jaunā četrdurvju modeļa izaugsmes iespējas kā elegantai un finansiāli izdevīgākai alternatīvai attiecībā pret citiem vidējās klases segmenta modeļiem. Turklāt Austrumeiropas un Centrāleiropas augošajos tirgos, jo īpaši Krievijā un Turcijā, pastāv liels pieprasījums pēc kompaktiem sedaniem. Pašlaik pārdošanas apjoms Krievijā ir otrais lielākais Eiropā, un 2014.gadā ir sagaidāms, ka ar 3,4 miljoniem pārdotu automobiļu Krievija kļūs par lielāko tirgu Eiropā. Visos segmentos vairāk kā 60 procenti no visiem Eiropā pārdotajiem sedaniem ir tikuši pārdoti tieši Krievijā. Pagājušajā gadā 51 procents no visiem kompaktā segmenta automobiļu pircējiem ir izvēlējušies tieši sedana versiju. Tāpat Krievija ir arī trešais lielākais Astra noieta tirgus Eiropā. Tādēļ Opel ir nolēmuši svinēt sava Astra modeļu saimes jaunpienācēja pasaules pirmizrādi tieši Maskavas 2012.gada auto izstādē no 29.augusta līdz 9. septembrim. 

Komentāri:

Atvars - 6. jūnijā 2012 23:03

Izskatās pēc mazas Insignia. Opel malači - no kļūdām mācas.

Viesis: Beļģis - 9. jūnijā 2012 07:30

Būs mūsu "čīkstētājiem" par ko "cepties".

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-