Uz K.Ulmaņa gatves iet bojā motobraucējs.

Pievienots: 26. septembrī 2009 14:18 | Autors: Autonews.lv | Komentāri: (22)

Šodien, Rīgā, K.Ulmaņa gatvē pirms pagrieziena uz lielveikalu „Spice” notika CSNg ar letālu iznākumu, kurā gāja bojā 25 gadus vecs motobraucējs.


 

Veicot kreiso apgriešanos manevru, Kārļa Ulmaņa gatvē pirms Upesgrīvas ielas pagrieziena, Mazda6 vadītājs nepamanīja lielā ātrumā braucošo motociklu YAMAHA YZF R1. Šajā ceļa posmā regulāri notiek avārijas ar smagām sekām, jo šoseja nav aprīkota ne ar sabremzēšanās ne arī ieskriešanas joslām. Neskatoties, ka pirms šī nelaimīgā ceļa posma ir uzstādītā zīme ar ātruma ierobežojumu 50 km/h, motocikls ieskrēja Mazda6 aizmugurē. Sitiens bija tik spēcīgs, ka pilnībā ir deformēta vieglās automašīnas aizmugure un jumts. Spriežot pēc bojājumu sekām- motocikla ātrums ir bijis vismaz uz pusi lielāks nekā atļauts braukt šajā ceļa posmā.


No gūtajām traumām avārijas vietā gāja bojā motocikla vadītājs, bet motocikla pasažieris, kurš „nolidoja” vismaz 50 metrus no sadursmes vietas, ar dažādām traumām tika nogādāts slimnīcā.  

Komentāri:

Cielava - 26. septembrī 2009 15:16

Līdzjūtība bojāgājušā puiša tuviniekiem. Šo "slazdu" sen vajadzēja likvidēt vai pilnībā pārbūvēt. Neuzmanīgu autovadītāju dēļ notiek avārijas, ieto bojā cilvēki. Tikai viss tas ir bezjēdzīgi, jo tie idioti, kuri projektē ceļus nekad un neko nav varējuši izdarīt ar galvu !

Mr. JMT - 26. septembrī 2009 16:16

nav ko lidot, slimie motobraucēji... ik pa brīdim kāds aizlido citos lidojuma laukos...

bet vienalga līdzjūtība tuviniekiem...

riders - 26. septembrī 2009 16:37

...jaunība un pieredzes trūkums nospēlēja savu... līdzjūtība tuviniekiem.

Atvars - 26. septembrī 2009 23:30

Sveiki!
Pirms brīža braucot no Jūrmalas uz Rīgu garām šai nolādētai vietai. Zīmīgi, ka 500m pirms šīs vietas stāv CSDD aģitplakāts, kurš vēsta- " Paskaties divreiz-divreiz!”.
Tā vien liekas, ka viņš bija uzlikts lai Mazda6 vadītāju brīdinātu, bet...
Pie motociklista nāves vietas stāv pulciņš jauniešu, deg svecītes un asiņainā zāle apklāta ar grieztiem ziediem....
Skaidrs, ka visi šie plakāti par to, ka jābūt vērīgam ir domāti lai reklāmas aģentūras nopelnītu un viss. Tikai tas, kurš ir braucis ar moci saprot, kā braukt ar auto. Šī avārija ir apliecinājums braukšanas kultūras trūkumam Latvijas autobraucēju asinīs. Ne moču vadītāji māk uzvesties uz ceļa un arī autobarucēji lāgā nesaprot, ko dara.
Latvijā autovadītājus nevar izmācīt ar naudas sodiem, sodu punktiem, jo mēs braucam tā kā mēs dzīvojam. Slikti dzīvojam- slikti braucam.

Līdzjūtība tiem, kuri patiesi mīlēja bojā gājušo jaunekli.

lietotaajs - 27. septembrī 2009 13:45

Atvar, tieshi otraadi, shis ir apliecinaajums braukshanas kultuuras truukumam Latvijas motobrauceeju asiniis. Nu nav viegli pamaniit uz 100km/h lidojoshu moci. Ja motociklists buutu ieveerojis aatrumu, avaarija, iespeejams, nebuutu...un, ja buutu, tad ne jau ar shaadaam sekaam! Ta kaa nevajag te vainot autobrauceejus. Kas zemu lido, tas taalu aizlido...
Bet liidzjuutiiba mocista tuviniekiem...

Atvars - 27. septembrī 2009 21:38

Lietotājam :)
Es ikdienā braucu ar vieglo auto, gan moci. Moča priekšrocība Rīgas centrā ir acīm redzama un ar maku jūtama. Nevajag tērēties uz dārgiem parkingiem, bet un strēgumus var tīri veikli apbraukt. Darba lietās man ir pietiekami bieži jābūt Igaunijā un Lietuvā. Braucēju kultūra kaimiņrepublikās ir acīmredzama. Tas, ka Latvijā ir ekonomiskā krīze ir vēl viens apliecinājums tam, ka vara šai zemē pieder idiotiem. Viņi nemāk ne prasīt atbildību par dārgiem tiltiem, idiotiskiem krustojumiem utt. Kamēr mūs vedīs uz bezdibeni - vidējās izglītības ministru, tikmēr mēs tādi būsim.

aivnkbraucejs - 27. septembrī 2009 22:16

Šo cilvēku es ļoti labi pazinu, un jā, viņam viss vēl bij priekšā.

un cmōn, labi jā ir tie slimie motobraucēj un viņš nebij starp, viņš nekad nepārspīlēja, pārsniedza uz pusi, parādiet man kaut vienu motobraucēju, kas ar 1000cm3 motociklu brauks uz 50.., bet kādēļ motobraucēji avarē, lielākoties pie vainas ir autovadītāji, un jā tiešām vaig paskatīties divreiz, tas ir tas svarīgākais, un nu reāli man nav ko teikt.

Atvars - 27. septembrī 2009 23:13

Arī es, kurš nav nekāds ASS motobraukšanā apzinos, ka man ir jābrauc ļoti uzmanīgi, jo uz maniem pleciem ir divi nepilngadīgi bērni un sieva, kura strādā bērnudārzā par Ls160 ubaga grašiem.
Nekāda trauma, kuras rezultātā es varu zaudēt darba spējas kaut vai īslaicīgi- nav pieļaujama. Skaidrs, ka nekāds mūsdienu ekipējums neglābtu puisi no nāves kad deguna priekšā kā mūris nostātos Mazdas pakaļa. Tikai vienu, ko ievēroju- džinsu bikses, botas... Mūsu baikotāji ĻOTI grēko domājot par savu drošību. Gribi baiku – domā par drošību! Zinu, ka ir cilvēki, kuri apmāca vadīt moci ekstremālos apstākļos, kā reaģēt draudīgās situācijā un beigu beigās – kā pareizi krist. Tikai studēt gribētāju ir ļoti maz un tā ir jau viela pārdomām...

lietotaajs - 28. septembrī 2009 09:51

Atvar,
Protams, ka muusu autobrauceeji nav ideaali, ne jau par to staats. Shoreiz mazda vadiitaaju vainot buutu lieki. Palasot apollo komentaarus, kur situaaciju aprakstiijushi aculiecinieki, var noprast, ka mocha aatrums bijis virs 150km/h. Tur nu vari skatiities kaut 3x, taapat taadu pilotu nepamaniisi. Un veelreiz, ja mochi ieveerotu CSN, taadi negadiijumi nebuutu. Ja nespeej ar saviem 1000 kubiem pabraukt leeni, tad jaadodas uz Bikjerniekiem, nevis jaaizpildaas intensiivaa satiksmee, pie tam pie gaajeeju paarejas.

Atvars - 28. septembrī 2009 10:54

Lietotājam
Moča patieso ātrumu noteiks eksperti. Tā, kā spriest no liecinieku teiktā būtu aplami. Mans subjektīvais viedoklis, ka Mazda autovadītājs ir bijis neuzmanīgs. Šis Ir taisns ceļa posms un, ja vēl mocim deg tuvās gaismas lukturis, tad arī 200km/h viņu var pamanīt. Šā vai tā es negribētu aizstāvēt ne bojāgājušo motociklistu ne arī cietušo autovadītāju.
Šī apgriešanās vieta jau regulāri ir smagu avāriju topā. Rakstā jau ir minēts kāpēc, bet ko var gribēt no Rīgas Domes satiksmes departamenta, ja tur strādā vieni idioti. Pavēro ko ir izdarījuši ar Mūkusalas ielas apli pie salu tilta, Vienības gatves un Ulmaņa gatves krustojums uttt.
Ir iztērētas milzu naudas, bet rezultāts neuzlabo satiksmes drošību, bet gluži pretēji.

lietotaajs - 28. septembrī 2009 12:24

Paskatoties uz Mazdas salociito pakalju, mocha aatrums ir bijis liels viennoziimiigi. Domaaju, ka vinu nemaz nebija iespeejams pamaniit,.. padomaa, cik lielu attaalumu veic mocis sekundes laikaa, braucot uz 150km/h. Un, ja arii pamaniija, tad nosprieda, ka objekts ir pietiekami taalu...

Atvars - 28. septembrī 2009 13:04

Lietotajam.
Es biju avārijas vietā un savām acīm visu redzēju. 20 metros pirms šī apgriešanās vietas stāv zīme 50 km/h. Tā kā līdz tai droši varēja braukt 70 km/h, bet aklam ir skaidrs, ka ne 50 un arī ne 100 km/h mocim nebija. Bojājumi, kuri ir Mazdai ir tādi kādi var būt tipiskai papīra mašīnai. Universālis ar visu virsbūvi uzņēma moča triecienu. Faktiski a/m nav atjaunojama.
Šajā konkrētajā gadījumā ir vainīgs a/m vadītājs, jo viņš pirms veica manevru redzēja moci ! Tātad nepalaida uz galvenā ceļa braucošo moci un tur nav svarīgi- kāds bija ātrums.

autobrauceejs - 28. septembrī 2009 17:44

Atvar, ja pasažieris nolido 50 metrus pēc sadursmes, ātrumam jābūt iespaidīgam. Un 1000 kubiki nav attaisnojums neprātīgai auļošanai. Līdzjūtība gan tuviniekiem, gan Mazda vadītājam, kam šis visu mūžu līdzi stiepsies.

upsednieks - 28. septembrī 2009 19:12

Atvar, noteikti jāpalaiž arī mocis, ko neredz, jo, kad paskaties, viņš vēl ir aiz horizonta, vai ne? Tu skolā esi mācījies vai tikai moci ķīlē? Dēļ pamalē redzamas moča tuvās gaismas, a/m vadītājam nav jāgaida līdz tas atbrauks, bet gan jāaprēķina laiks, kādā tas veiks šo attālumu, pieņemot, ka VISI satiksmes dalībnieki brauc ar atļauto ātrumu.

upsednieks - 28. septembrī 2009 19:27

aivnkbraucejs - 22:16, 27.Sep


-motobraucēju inteliģences kvintesence

Atvars - 28. septembrī 2009 20:49

Brr. Šobrīd notiek CSNg izmeklēšana, bet skaidrs ir viens, ka, ja motocikla vadītājs būtu braucis pēc CSN un arī autovadītājs nogaidītu- nebūtu šī diskusija. Visas avārijas notiek dēļ neuzmanības un noteikumu neievērošanas. Izņēmumi ir tad kad autovadītāju, ķer insults vai kāda cita negaidīta veselības problēma. Es tikai gribētu, ka autovadītāji pirms veic strauju manevru braukšanas joslu nomaiņai vispirms uzmestu acis atpakaļskata spogulim, jo iespējams es mēģinu viņu apdzīt. Nebraukt pa otro joslu, ja pirmā ir brīva. Krustojumos stāvēt vienam aiz otra vienā strīpa, bet ne viens pa divām joslām kā tas notiek Valdemāra ielā. Iedegoties luksofora zaļajam signālam nemeklēt, kur atrodas sajūgs, ātrumkloķis un gāzes pedālis...

aivnkbraucejs - 28. septembrī 2009 21:00

es vēlētos dzirdēt uspednieka paskaidrojumu.

amm ja ir runa par to, ka motobraucēji vienmēr vaino autovadītājus, tad nu labi jā, tā nav, bet nu es domāju ja tu būtu šī cilvēka draugs, tad tas arī būtu pirmais ko tu teiktu, takā tā.

Karen - 28. septembrī 2009 21:18

Motocikla pasazhieris nomira taja pasha vakaraa slimniicaa..
ceturtdien ir dubuultaas beeres, puisha meitene shausmiigi paardziivo visu sho jo aizgaajis gan vinjas milestiba gan teevs jaunaakaa meita turaas cik var, bet nespeej, bet motocikla pasazhiera sieva shausmiigi mocaas..
Izsaku viss dzilaako liidz juutiibu Ozolu gimenei.

upsednieks - 28. septembrī 2009 22:53

aivnkbraucejs - 21:00, 28.Sep

es vēlētos dzirdēt uspednieka paskaidrojumu.


Piedod, neesmu pamatskolas latviešu valodas skolotājs.

irvinators - 28. septembrī 2009 23:06

Es diemžēl redzēju viņus panesoties man garām uz kādiem 170 -190 km/h !!! Vēl mirkli vēlāk es redzēju moci ar abiem lidojot pa gaisu ( viens no viņiem tika uzsviests apmēram 8-9 m augstumā ) !!! Kādas atkāpes , atrunas , cm3 , u.t.l. - ļauj moču vadītājiem neievērot vai pārkāpt csn ?!? Tur bija atruma ierobežojums 50 km/h !

Atvars - 29. septembrī 2009 00:22

Skats tik tiešām bija baiss. Viena bilde, kura netika ielikta ētisku apsvērumu dēļ varēja redzēt, ka no garāmbraucošas mašīnas sānu loga skatās bērns uz asinīs noplūdušā motobraucēja. Kāpēc mēs liekam šīs bildes? Laikam jau lai mēs aizdomātos, ka mēs neesam vieni uz zemes, jo katram ir kāds mīļš un tuvs cilvēks, kura ciešanas un sāpes uztveram kā savas.
Skaidrs, ka ātrums aizrauj, bet ātrums arī nogalina. Varbūt kāda pārgalvja prātā notiks klikšķis pirms gāzes „ručķu” iegriezīs grīdā lai ar ratā uzrautu baiku vilktu cauri pilsētai. Varbūt padomās, ka- ES ARĪ VARĒJU BŪT TAS, KURŠ PALIKA UZ JŪRMALAS ŠOSEJAS !

lietotajs25 - 29. septembrī 2009 11:20

Izsaku līdzjūtību tuviniekiem, bet puisis dazīmējās... Diez vai varetu vainot tikai Mazdas vaditaju! Pats ari esu autovaditajs un diez vai palidzētu 3x skatišanas spogulī, ja mocis lido! Spriediet paši, ar kadu atrumu parvietojas mocis, ja pasažieris aizlidoja 50m... Tie nebija nedz tuvu 50km/h, nedz 75km/h!!! Šajā situācijā puisis pats izaicināja likteni! Braucot pa pilsētu es reiķinos ka visi parvietojas 50...70km/h, ja ir kads pargalvis, kas lido 100...km/h, tad ta jau ir viņa problema, un jauzmanas ir viņam pašam!

Atvar, tavs komentars par Lietuvas autobraucejiem ir galigi aplams... Laikam esi tur bijis tikai sesdienā un kāda mazā miestā...

Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
Lukoil1.2531.2651.1140.565
Neste1.2371.2771.137-
Statoil1.2541.2771.1540.565