„Fiat Bravo” & ”Peugeot 308”

Pievienots: 18. martā 2009 23:53 | Autors: Agnis Krauja | Komentāri: (0)

Mūsdienīgs kompaktnieks sniedz visu, ko no auto var vēlēties — tas ir ērts, praktisks, komfortabls, dinamisks, viegli vadāms un drošs. "AutoInfo" komanda sniedz savu vērtējumu par „Fiat Bravo” un”Peugeot 308”.Kompaktklase šodien Rietumeiropā neapšaubāmi ir saprātīgākā izvēle. Jo mūsdienīgs kompaktnieks sniedz visu, ko no auto var vēlēties — tas ir ērts, praktisks, komfortabls, dinamisks, viegli vadāms un drošs. Lai izvēlētos ko lielāku un dārgāku, ir jābūt vai nu īpašām vajadzībām, vai īpašām ambīcijām. Mūsu degustētajiem automobiļiem bez visa jau minētā piemīt vēl arī katram savs neatkārtojams stils, kas mūsdienu piesātinātā tirgus apstākļos ir nopietns arguments.

Pēc pārdošanas apjomiem gandrīz ikviena ražotāja kompaktklases modeļi ir pieprasītāki nekā mazās klases autiņi. „Peugeot 307” vienmēr palicis 206. modeļa ēnā, tam nebija lemts piedzīvot mazākā lauvēna galvu reibinošos panākumus, lai gan noturēšanās tirgū kopš 2001. gada jau pati par sevi ir vērā ņemams sasniegums. Taču „Peugeot 307” tiek uzskatīts par veiksmīgu modeli, jo aizvadītajos gados visā pasaulē pārdots vairāk nekā trīs miljonos eksemplāru. Tādēļ modeļa nomaiņai kardināli jauni risinājumi nav meklēti un evolūcija galvenokārt skar pieprasītā dizaina pilnveidošanu un vispusīgu aprīkojuma un kvalitātes celšanu. 2006. gadā PSA („Peugeot”/”Citroen”) koncerna realizēto automobiļu skaits saruka par 0,7 procentiem, un veidoja 3,4 miljonus. Plāns ir līdz 2010. gadam tirgū piedāvāt sešus jaunus modeļus, kuru uzdevums būs atgūt zaudētās pozīcijas. Debiju „Peugeot 307” modeļa pēctecis piedzīvoja 2007.gada septembrī — Frankfurtes autoizstādē. Līdz ar to franču kompānija „Peugeot” ir gatava atkal iesaistīties kompaktklases cīņā, un jaunais „Peugeot 308” solās dzīvi padarīt grūtāku visiem šā segmenta pārstāvjiem, ieskaitot pašu etalonu „VW Golf”.

Par to, ka „Fiat” izkļuvis no krīzes, liecina gan strauji augošie tirgus rādītāji Eiropā, gan pēdējā laikā izlaistie jaunie modeļi, no kuriem „Grande Punto” un „Bravo” tagad ir ievērojami konkurenti savos tirgus segmentos. „Fiat” tirdzniecības apjoms 2007. gada pirmajā pusē pieaudzis par 7,2 procentiem, padarot „Fiat” par visstraujāk augošo automobiļu ražotāju Eiropā. Otrajā ceturksnī automobiļi „Punto”, „Panda” un jaunais „Bravo” Rietumeiropas tirgū ir palīdzējuši uzņēmumam palielināt noietu par 3,8 procentiem laikā, kad autobraucēji ir iegādājušies mazāk transporta līdzekļu, kas ir iemesls vispārējam tirdzniecības apjomu samazinājumam par 1,4 procentiem. Tiesa, pie mums itāliešu autoražotājam vēl tik labi neklājas, un Rīgas ielās stilīgos fiatiņus vēl redzam samērā reti, jo aizspriedumainajā, konservatīvajā Latvijas tirgū tiem vēl jāiekaro jaunu piekritēju sirdis. Jaunais „FIAT Bravo” tika prezentēts 2007. gada 29. janvārī Romā, bet tirdzniecībā Latvijā nonāca tā paša gada maijā. Šis modelis ražots Piedimonte „S. Germano” rūpnīcā, un tā mērķis ir kļūt par „FIAT” atspēriena punktu Eiropas tirgus visnozīmīgākajā segmentā.

„Fiat Bravo” — kompaktklases „Ferrari”

„Fiat”  automobiļu dizains sen vairs nav tik izaicinošs kā pagājušā gadsimta revolucionārajam modelim „Ritmo” un biodizaina šedevram — iepriekšējam „Bravo”. Jaunā „Bravo” izskats ir proporcionāls un dinamisks, eleganti pabeigts un noapaļots, ar pakaļējiem lukturiem „Ferrari” stilā. „Bravo” dizains sasaucas ar tā mazāko brāli „Grande Punto”. Sevišķi tas attiecas uz priekšdaļas noformējumu, kas izstaro dinamiku, tajā pašā laikā piešķirot mašīnai tādu kā „granturismo” ekskluzivitātes piegaršu. Uz augšu ejošā sānu līnija šo vizuālo efektu vēl pastiprina. „Bravo” nepārprotami turpina „Grande Punto” uzsākto devīzes „Katrā fiatā dzīvo mazs Ferrari” ieviešanu dzīvē! Taču „Bravo” ir pirmais modelis, kas rotājas ar jauno „Fiat” logotipu, kurš vienlaikus ir arī bagāžnieka atvēršanas poga — pārsteidzoši elegants formas un funkcijas apvienojums. Automašīna izskatās glīta un sportiska no jebkura skatpunkta, profilā „coupe” līdzīgajā siluetā izceļas priekšējā pārkare. Kā nekā „Bravo” ir par 13 cm garāks nekā klases etalons „VW Golf”. Kā jau mūsdienīgam golfa klases pārstāvim, „Bravo” ir ietilpīgs salons, kurā aizmugures rindā gana ērti jutīsies pat visai ražena auguma pasažieri. Arī bagāžnieks nav nekāds mazais (400 litru), bet to var palielināt līdz 1175 litru ietilpībai, pa daļām salokot aizmugures sēdekļus. „Bravo” pieejams tikai piecdurvju versijā, jo, pēc „FIAT” aprēķiniem, trīsdurvju versija veidotu tikai 20 procentus no kopējā „Bravo” realizācijas apjoma, tāpēc pieņemts lēmums aprobežoties tikai ar piecdurvju versiju, taču dizains ieturēts izteikti sportiskā stilā, kas parasti ir raksturīgi kompaktklases trīsdurvju versijām.

Jaunais „Fiat Bravo” ir ne tikai skaists, bet arī labi aprīkots. Iekāpjot „Bravo”, ārienes radītais glamūrais iespaids vēl pastiprinās — tā vairs nav nekāda ekonomiskā klase. Interjera noformējumā izmantoti kvalitatīvi materiāli, priekšējā paneļa dizains padevies visnotaļ pievilcīgs, arī tā apdarei izmantots patīkams, mīksts materiāls. Glezni izliektais panelis apdarināts ar sīkrūtiņu plastmasu, kas atgādina sacīkšu mašīnu kokpitos izmantoto kevlaru, instrumentu panelī zaigo eleganti pulksteņi, kas nedarītu kaunu pat „Alfai”. Un „Bravo” sportiskajai versijai pulksteņu nullītes atrodas rādītāja apakšā kā īstai „Alfai”. Bet spidometrs iedalīts līdz pat 260 km/h, kaut zinām taču, ka tikai retais kompaktklases autiņš reālā dzīvē dabū ieskrieties līdz 200 km/h. Stūresrats ar jauno sarkano logotipu centrā ir regulējams abos virzienos, tam ir sportisks šķērsgriezums un satvēriens. „Bravo” ir ļoti izskatīgi un funkcionāli sēdekļi. Priekšā sēdošo rīcībā ir sportiskas formas sēdekļi ar plašām regulēšanas iespējām, bet vadītājam labāk iekārtoties vēl palīdz divos virzienos regulējama stūre. Tā ka ar šofera vietas ergonomiku viss ir kārtībā — galvenās vadības sviras un svarīgākie slēdži ir labi aizsniedzami, bet mērinstrumentu panelis ir labi pārskatāms. Kondicionieris versijai „Dynamic” ir standartā, un par 200 eiro tas aizstājams ar skaisti noformētu dalīto klimata kontroles iekārtu. Elektriski regulējami/apsildāmi spoguļi un stiklu pacēlāji ir jau lētākajai „Bravo Active” versijai. Papildu aprīkojuma sarakstā ir neskaitāmas mūsdienīgas elektroniskās ierīces — sākot ar braukšanas stabilitātes kontroli un beidzot ar dažādām multimediju sistēmām un navigācijas iekārtu.

„Fiat Bravo” ir pieejams, sākot ar 1,9 litru 120 zirgspēku turbodīzeli vai 1,4 litru 90 zirgspēku benzīna dzinēju komplektā ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Drīzumā jānāk klajā arī jaunai automātiskajai pārnesumkārbai, un tad vairs nebūs neviena šķēršļa, lai „Bravo” iekarotu visu to sieviešu sirdis, kuras ir pārliecinātas par sevi un nebaidās, ka itāliešu mašīnas šarms varētu aizēnot viņu personības valdzinājumu. Ar 1,4 litru benzīna motoru šim kompaktniekam varbūt trūktu dinamikas, bet 1,4 l T–JET turbomotors 150 ZS versijā perfekti atbilst auto sportiskajam izskatam, par ko pārliecinājāmies degustācijas braucienā. Otrs degustētais „Fiat” aprīkots ar 1,9 litru JTD dīzeļmotoru, kas ar visiem 120 ZS godīgi pilda savu uzdevumu un ir gana taupīgs (vid. degv. pat. 5,3 l/100 km), bet skaidri sadzirdamais dīzelim raksturīgais akustiskais fons braucējiem nerada nekādas problēmas.

Gaitā „Bravo” ir stabils un viegli prognozējams ne tikai uz Eiropas kvalitātes ceļa seguma, bet braucot arī pa Latvijas ceļa nelīdzeno un ielāpaino asfaltu un arī pa grants seguma ceļu. Varbūt sportistiem patiktu nedaudz smagāka stūre ar precīzāk izjūtamām reakcijām, taču normālam vidusmēra braucējam šī vieglā stūrīte būs tieši laikā. Ar viduskonsolē novietotu „city” pogu elektrisko stūres pastiprinātāju var pārslēgt pilsētas režīmā, kad uz stūresrata pazūd jebkāda pretestība, un sieviešu vājajām rociņām ir vieglāk manevrēt aktīvas parkošanās gadījumā. Jaunā auto saskanīgā un paredzamā vadāmība nozīmē, ka vadītājam pašam ir vieglāk izlabot savas kļūdas. Taču, lai nodrošinātu drošu un dinamisku braukšanu jebkādos apstākļos, „Fiat Bravo” piedāvā arī elektroniskās sistēmas, kas palīdz kritiskās situācijās, kad mašīnas stabilitāte ir uz riska robežas — ABS ar EBD (Electronic Brake Force Distribution) un ESP (Electronic Stability Program). „Fiat Bravo EuroNCAP” „crash” testos tika apbalvots ar maksimālo piecu zvaigžņu vērtējumu, ievietojot to augšgalā savā kategorijā drošības ziņā. Līdzīgu vērtējumu pasažieru aizsardzībā saņēmuši arī „Fiat Grande Punto” un „Fiat Croma”.

„Peugeot 308” — iedvesmas turpinājums

Iedvesmas radīts bija „Peugeot 206”. Un par leģendu to padarīja 206 WRC — gadsimtu mijā neuzvaramais rallija čempions. 206. kļuva par pirmo mazās klases mašīniņu, ar ko varēja ne vien labi braukt, bet arī lepoties! Faktiski, visa turpmākā franču lauvēnu modeļu evolūcija balstīta uz 1998. gadā sajūsmas vētru radījušā „Peugeot 206” dizaina idejām. Žans Pežo „Peugeot 307” bija mēģinājums ievērojami palielināt 206. bestselleru, saglabājot tā ģeniālās proporcijas, taču laikam toreiz dizaineriem nedaudz pietrūka iedvesmas, jo rezultātā sanāca visai glīts praktisks un ietilpīgs auto, taču, atšķirībā no 206. modeļa, to par sportistu nu nekādi nenosauksi. Tad nāca 207. modelis, kurā uzreiz pamanāmi 206. gēni ar nelielu 206 WRC agresīvā dizaina piešprici. 308. ir kārtējais efektīgais „Peugeot” hečbeks. Interesanti, ka daudzējādā ziņā „Peugeot 308” atgādina jauno „Peugeot 207”. Šī līdzība attiecināma uz virsbūves priekšējās daļas oriģinālo dizainu, kā arī izteikti sagāztajiem virsbūves aizmugurējiem statņiem. Jaunais 308. modelis nav vecā 307. feislifts, tas drīzāk izskatās pēc vēlreiz palielināta 207. „Peugeot” piemītošo „Ferrari” smaidu iepazinām 2004. gadā līdz ar vidējās klases 407. modeli, turpmāk šis smaids parādījās arī „Peugeot 307” feisliftā un jaunajā „Peugeot 207”. „Peugeot 308” modeļa dizains veidots tik ļoti līdzīgs savam mazākajam brālim, ka atpazīstot var kļūdīties. Uzkrītošs ir labi pazīstamais virsbūves siluets, strauji kāpjošā sānu līnija, ko vēl vairāk pasvītro izliekums, kas stiepjas pāri virsbūves sāniem un liecina par auto sportiskumu. Priekšpusē dominē tāds pats dzinēja pārsega knābis ar centrā iepresēto lauvu, tikai asāks; tas pats smaids, tikai mazliet platāks — liela izmēra radiatora reste ar mandeļveida galvenajiem un bamperī integrētiem papildlukturiem. Tieši tādas pašas sānskata spogulīšu ziedlapiņas, taču spoguļi tagad stiprinās tieši pie durvīm, nevis pie sānu loga, kā 307. modelim. Jaunās modeļu saimes pamatā izmantota jauna platforma, uz kuras bāzes nākotnē plānots izstrādāt arī virkni citu „Peugeot” un „Citroen” modeļu. Jaunais automobilis kļuvis par četriem centimetriem garāks, diviem centimetriem augstāks un četriem centimetriem platāks, nekā tā priekštecis.

Ir, protams, saskatāmi arī jauni dizaina akcenti. Piemēram, priekšējā bampera sānos spēcīgi izteiktās formās iestrādātie vertikāli izstieptie miglas lukturi, dzinēja pārsega treknāks valcējums, kas efektīgi izceļ priekšējos spārnus ar tālu atpakaļ atvilktajiem lukturiem. Auto aizmugure, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, ir pilnībā pārstrādāta — kamēr 307. modelim lukturi ir divdaļīgi, 308. tie ir kopēji un izstiepti uz leju. Aizmugures daļa ar platajiem gurniem saskan ar kopējo dinamisko noskaņu, taču šajā rakursā auto liekas iespaidīgi plats. Acīm redzami garāka salīdzinājumā ar 307. modeli ir riteņa pārkare aizmugurē, tur arī gandrīz viss virsbūves garuma pieaugums (+ 7,6 cm). Turpretim garenbāze, kas lielā mērā nosaka salona ietilpību, nav mainījusies.

Dārgākajās aprīkojuma versijās „Premium” un „Feline” masīvo aizmugures bamperi sportiskāku padara falša restīte ar dubultām izplūdes trakta imitācijām galos.

Sākotnēji jaunais modelis ir pieejams kā hečbeks. Vēlāk pievienosies universāļa „SW” un kabrioleta „CC” versija.

Iesēžoties salonā, pārsteidz negaidītais plašums — masīvais panelis, durvis, milzīgais vējstikls un neredzamie motora pārsega gabarīti rada teju vai liela minivena sajūtu. Pēc subjektīvajām izjūtām, šeit priekšā ir vairāk vietas, nekā jebkurā citā kompaktklases automobilī. Vadītāja sēdekļa regulēšanas iespējas tik plašas, ka šeit par maz vietas neliksies pat basketbola centra spēlētājam. Sākumā, kā pieradis ar savu 1,88 m augumu, sēdekli nolaižu līdz pat grīdai, bet tik tikko redzu ceļu pāri augstajam panelim, un arī augstumā/dziļumā regulējamo stūres ratu nevaru nolaist pietiekami zemu, lai nebūtu jābrauc ar izstieptām rokām. Bet pats vainīgs, ka nosēdos līdz grīdai. Toties katrs sev sēdpozīciju var piemeklēt pēc patikas, sākot ar miniveniski augstu līdz vieglajos autiņos pierastajai. „Peugeot 308” kvalitātes un ērtību pieaugums uzsvērts īpaši. Materiālu kvalitāte izmēģinātajos auto tiešām bija atzīstamā līmenī. Pat instrumentu sekcijas širmītis „Peugeot 308” ir izgatavots no tikpat mīkstas plastmasas kā viss panelis. Vienkāršākajā versijā materiālu un montāžas kvalitātes ziņā bāzes modifikācijas nav ne par matu sliktākas. Interjera dizains patīkams, detaļu salaidumi nostrādāti rūpīgi, un regulēšanas kloķīšu, un podziņu izvietojums pārpratumus nerada. Jaunajā modelī ir iebūvēta audiosistēma, kas priecē ne tikai ar MP3 failu atpazīšanu, bet arī ar labu skaņu, dārgākajās versijās vismaz ir atsevišķa dubultā mūzikas centra vadība arī pie stūres. Dārgākajās komplektācijas mašīnas lepojas ar divzonu klimata sistēmām, ar maināmām smaržu kasetēm centrālajā deflektorā. Ērtības aizmugures sēdeklī jau iepriekšējā modelī bija atzīstamas, un jaunajā tās nav jūtami vairojušās, toties platumā „Peugeot 308” salons tomēr ir papleties, un elkoņu zonā mazliet brīvāk būs arī sēžot piecatā. Par papildu samaksu pieejams liels stikla jumts, kas paver plašu panorāmas skatu debesīs. Kas attiecas uz aprīkojumu, tad par papildu samaksu iespējams iegūt panorāmas tipa stikla jumtu, kā arī parkošanās asistentu.

„Peugeot 308” piedāvājumā ir uzlaboti 1,4 l (95 ZS) un 1,6 l (120 ZS) benzīna motori, un jaunais kopīgi ar BMW izstrādātais 1,6 l turbomotors ar 150 ZS jaudu. Divlitru benzīna motoru, kas bija 307. modeļa topversija, aizstāj pieminētais 1,6 l turbomotors.

Abi 1,6 litru agregāti komplektējas gan ar manuālo piecpakāpju, gan ar automātisko četrpakāpju pārnesumkārbu. Sešpakāpju manuālā kārba ir precīzāka par piecpakāpju analogu. „Peugeot HDi” turbodīzeļi Eiropā tiek cienīti un mīlēti jau gadiem. Tādēļ nav brīnums, ka dīzeļu jomā viss pa vecam — tas pats pazīstamais 1,6 HDi agregāts 90 un 110 ZS izpildījumā ar piecpakāpju manuālo kārbu, kā arī topversija ar 2,0 litru HDi 136 ZS motoru pēc izvēles ar sešpakāpju manuālo vai sešpakāpju automātu.

„Peugeot” ir slaveni ar saviem dīzeļdzinējiem, un arī šis mums nelika vilties — 136 ZS dīzelis ar 320 ņūtonmetru griezes momentu jau no 2000 apgriezieniem no 0 līdz 100 km/h aizrauj 10,1 sekundē. Teicama dinamika, lieliska vilkme visos pārnesumos apvienojumā ar neticamu ekonomiju. Pēc subjektīvajām izjūtām šis dīzelis ir labākais, kas „Peugeot 308” motortelpā var atrasties. Taču pieminētais jaunais 1,6 l 150 ZS benzīna turbomotors ir vēl dinamiskāks — simtu tas sasniegt iespēj tikai 8,8 sekundēs! Jau pēc 15 minūšu braukšanas minivena sajūta pie P308 stūres ir izgaisusi, tās vietā nācis sportiskas braukšanas prieks, jo auto ir atsaucīgs, dinamisks, viegli vadāms un ar to var saprasties no pusvārda. Braukšanas īpašību ziņā „Peugeot 308” atšķiras no priekšgājēja 307, jo, saviem izmēriem par spīti, tas ir gandrīz tikpat sportisks kā 207. Un neticami stabils, lielā ātrumā izbraucot virāžas. Elektrohidrauliskais stūres pastiprinātājs kombinācijā ar stabilitātes sistēmu ESP nodrošina papildu kontroli un ļauj bez šaubīšanās veikt pat asus līkumus ar nelīdzenu segumu. Taču piekares un stūres mehānisma raksturojumos nekas būtisks salīdzinājumā ar „Peugeot 207” nav mainījies. Un varbūt labi, ka tā , jo Latvijas ceļos „Peugeot 308” ikdienā būs pakļauts nopietniem pārbaudījumiem, tādēļ latvietim praktiskajam sūkstīties par franču auto sportiskumu iemeslu ir vēl mazāk nekā citiem.

Trīs dienās braucot gan pilsētas režīmā, gan pa „Via Baltika” aizlaižot uz Pērnavu, kopējais vidējais degvielas patēriņš dīzelim bija tikai 6,1 l/100 km. Un pie mašīnas tā pierasts, ka tā kļuvusi bezmaz vai par ģimenes locekli...

Itāliešu un franču slepenie ieroči

„Fiat” ir ļoti spēcīgs konkurents mazo auto tirgū Rietumeiropā, kur labi pērk „Panda” un „Grande Punto”. Taču ienesīgajā un daudzskaitlīgajā golfa klasē „Fiat” pēdējo reizi izcēlās pirms gadiem desmit ar revolucionāro „Bravo/Brava” biodizaina modeļu duetu. Nākamais modelis „Stilo” it kā palika ēnā, jo vizuāli bija samērā neizteiksmīgs, lai gan braukšanas īpašību ziņā tam nebija ne vainas, par ko pirms trim gadiem pārliecinājās arī „Autoinfo” degustatori. Pēc „Fiat” ieceres jaunais „Bravo” atjaunos kompatklases pircēju interesi par itāliešu automobiļiem. Jaunais „Bravo” tika radīts rekordīsā laikā, par pamatu daļēji izmantojot pārstrādātu „Stilo” šasiju. Bravo ir neapstrīdami skaists, gana praktisks un ietilpīgs. Tas necerēti labi brauc, un šasija šķiet labāk piemērota braukšanas entuziasta vēlmēm nekā vairumam „klasesbiedru”. Tagad „Fiat” atkal izdevies uzbūvēt iekārojamu kompaktklases automobili. „Fiat Bravo” ir Eiropas produkts, taču ar kaislīgu itāliešu dvēseli un stilu, un tas viss kopumā varētu mīkstināt pat to skeptiķu sirdis, kuri līdz šim itāliešu automašīnas neatzina principā. „Bravo” — glamūrs golfs itāliešu gaumē. Ar stilīgo „Bravo” tu varēsi droši ierasties pat uz vissmalkākās sabiedrības „tusiņiem” — tā dizainā iekausētais itāliešu temperaments visiem līdzās noparkotajiem bembjem un meršiem liks izskatīties ne vairāk kā vecišķi garlaicīgiem.

„Peugeot” kompaktklases modeļa nomaiņai kardināli jauni risinājumi nav meklēti, revolūcija nav notikusi, taču 308. modelis nav pārveidots 307., drīzāk jau tas ir palielināts 207. Dizaina evolūcija galvenokārt skar 1998. gadā iedvesmas radītā revolucionārā 206. dizaina pilnveidošanu un vispusīgu aprīkojuma un kvalitātes celšanu. Jaunais „Peugeot 308” apvieno sevī elegantu stilu, pārliecinošu kvalitāti, izcilu vadāmību un drošību, tas vispār ir viens no lielākajiem kompaktklases automobiļiem šodienas tirgū. „Peugeot 308” salona daļēji piepaceltā arhitektūra veido ietilpīgu, gaismas piepildītu komfortablu interjeru un nodrošina lielisku redzamību. Uzlabotie materiāli, moderno tehnoloģiju klātbūtne un „EuroNCAP” drošības testos iegūtās piecas zvaigznes šo auto padara par kārdinošu piedāvājumu. Auto, kas piedāvā izcilu salona plašumu apvienojumā ar sportisku izskatu un dinamisku gaitu — kas gan vēl vairāk var būt vajadzīgs! Latvijā pirmās mašīnas ieradās tikai oktobra beigās, bet jau šodien 308 sastopams Rīgas ielās ikdienu.

Nav viegli no šodien tirgū esošā piedāvājuma izvēlēties sev piemērotāko kompaktklases auto. Klases mūžīgais etalons „VW Golf” no tehniskā un praktiskā viedokļa šķiet tikpat kā sasniedzis pilnību, turpat līdzās arī „Ford Focus”, „Toyota Auris” u. c. Taču, ja vēlies kompaktklases auto ar individualitāti, smalku stilu un emocionālu, dinamisku dizainu, tad neapšaubāmi jāpievērš uzmanība šiem franču un itāliešu spēkratiem.

„Fiat Bravo” sākumcena no Ls 9825

„Peugeot 308” sākumcena no Ls 10 680 

 

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-