Renault jaunākais piedāvājums.

Pievienots: 1. novembrī 2010 12:03 | Autors: SIA BPS PR | Komentāri: (0)

RENAULT ATJAUNINĀTAIS KOMERCTRANSPORTA PIEDĀVĀJUMS: NO 2 LĪDZ 22 M3 UN KANGOO EXPRESS Z.E. PAR €20 000, NESKAITOT NODOKĻUS

• Renault ir komerctransporta tirgus līderis Rietumeiropā kopš 1998.gada.

• Renault tirgus daļa sasniedz 15.72%, un tas ir par 1,3 punktiem vairāk, salīdzinot ar 2009.gada augustu.

• Ar mērķi saglabāt līdera pozīcijas 2010.gadā Renault prezentēja trīs jaunus modeļus: Kangoo Express Maxi, jauno Renault Trafic un jauno Master.

• Elektrizētais Kangoo Express Z.E. nonāks pie pircējiem aptuveni 2011. gada vidū. Šī automašīna jau tika prezentēta starptautiskajā Hannoveres auto šovā, un atkarībā no valsts, kur tā tiks pārdota, tā cena svārstīsies no €15,000 līdz €20,000 pirms nodokļu nomaksas.


Renault kopš 1901. gada, kad uzsāka ražot viena cilindra kravas furgonus, bijis tirgus līderis vieglā komerctransporta (LCV) ražošanā. Rietumeiropā Renault saglabājis līdera pozīcijas jau pēdējos 12 gadus un šogad palielinājis savu tirgus daļu šajā reģionā no 14,4%, 2009. gada augusta beigās līdz 15,7% 2010. gada augustā. Tajā pašā laika posmā Renault pārdošanas apjomi palielinājušies par 20%, un kopējā tirgū šis skaitlis ir palielinājies par 10%. Šo pieaugumu veicināja Renault jaunie trīs automašīnu modeļi, kas patērētājiem bija pieejami no gada sākuma: jaunais Master, jaunais Trafic un Kangoo Express Maxi. Lai spētu apmierināt biznesa klientu vēlmes, Renault vieglā komerctransporta (LCV) piedāvājumā ir automašīnas ar ietilpību no 2 līdz 22 m3.


KANGOO EXPRESS Z.E. - SĀKOT NO €20,000, NESKAITOT NODOKĻUS1




Starptautiskajā komercauto izstādē Hanoverē Renault prezentēja pēdējo Kangoo Express Z.E. (nulles emisijas) versiju, kas ir pirmais elektriskais komerctransports, ko izveidojis autoražotājs.

Kangoo Express Z.E. Eiropā būs pieejams par cenu €20 000, neskaitot nodokļus1, tomēr pastāv iespēja saņemt nodokļu atlaides atkarībā no valsts. Tā, piemēram, Francijā valsts subsīdijas ir 5000 eiro, un tās samazina Renault Kangoo Express Z.E. cenu līdz to €15 000, neskaitot nodokļus , kas ir līdzvērtīga Kangoo Express cenai ar dīzeļdzinēju.

Renault izstrādājis vairākus inovatīvus elektromobīļa iegādes variantus. Automašīnu būs iespējams iegādāties atsevišķi no uzlādes baterijas. Klientiem būs iespēja iegādāties vai nomāt ZE furgonu, parakstoties uz uzlādes baterijas nomu par 72 eiro mēnesī.

Enerģijas "uzpilde" (160km) Kangoo Express Z.E. maksās no viena līdz diviem eiro atkarībā no vietējiem elektrības (kWh) izcenojumiem. Tas rada milzīgu atšķirību ar iekšdedzes dzinēju aprīkoto versiju. Renault pirmais komerctransporta elektromobīlis būs pieejams ikvienam, gan runājot par iegādi, gan ekspluatācijas izmaksām, un līdz ar to - pievilcīgs piedāvājums uzņēmumiem.


• Kravas kapacitāte identiska ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajai versijai



Veidots uz Renault Kangoo Express bāzes, elektromobīlis piedāvā nulles emisijas mobilitāti tiem klientiem, kuriem rūp vides jautājumi. Tas veidots atbilstoši izturības un uzticamības augstākajiem standartiem.

Renault Kangoo Express Z.E garums ir 4.21m, un tā kravas kapacitāte svārstās no 3 līdz 3.5 m3. Maksimālais kravas garums ir 2.50m, bet svars - 650 kg. Uzlādes baterijas atrodas automašīnas centrālajā daļā zem grīdas, tāpēc kravas kapacitāte ir tieši tāda pati kā ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajam Kangoo Express. Asimetriskās aizmugurējās durvis ar eņģēm, kā arī sānu slīdošās durvis nodrošina ērtu piekļuvi kravas nodalījumam, kurš ir pietiekami liels, lai tajā ievietotu Eiropas standarta kravas paleti.


Klientiem būs pieejams tāds pats profesionālais automašīnas aprīkojums, kādu tie pieraduši redzēt Kangoo Express: pilna starpsiena vai šarnīra starpsiena ar salokāmu pasažiera sēdekli, atlokāmi elkoņu balsti, automātiskā vai manuālā klimata kontrole un audio sistēma ar Buletooth savienojumu. Arī Renault Kangoo Express Z.E. dizains ir līdzīgs ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajai versijai. Hromētā ZE nozīmīte automobiļa aizmugurē identificē tā piederību Renault saimei. Uzlādes vieta atrodas automašīnas priekšpusē gandrīz blakus labajam gaismas lukturim. Standarta uzlādei nepieciešama 220V 16A jaudas uzlādes ligzda, savukārt uzlādei nepieciešamais laiks - sešas līdz astoņas stundas, ja automašīna novietota stāvēšanai uz nakti vai darba laikā.


Kangoo Express Z.E ar vienreizēju uzlādi var veikt 160 km. Palielināt elektromobīļu bateriju darbības ilgumu ir viens no galvenajiem Renault mērķiem, lai šo automašīnu lietošana būtu vienkārša un efektīva. Savos elektromobīļos Renault ieviesis īpašu displeju - MMI (man machine interface), kas informē vadītāju par atlikušo jaudu automašīnas baterijā un citiem svarīgiem rādītājiem:


- īpaša mērierīce blakus spidometram rāda atlikušo baterijas darbības laiku;


- ekonometrs rāda jaudas patēriņu reālajā laikā;


- ekonometrā tiek lietots jauns krāsu kods: tumši zils, kad automašīna darbojas "normālajā" režīmā, gaiši zils, kad enerģijas patēriņš ir mazs, un sarkans, kad enerģija tiek patērēta pārāk daudz;


- borta dators ir piemērots elektromobīļu vajadzībām - tas rāda atlikušo kilometru skaitu un kilovatstundu skaitu reālajā laikā, kā arī vidējo patēriņu.


Būs pieejamas jaunas funkcijas, piemēram, kamēr tiek lādēta automašīnas baterija, būs iespējams ieslēgt salona apsildi vai dzesēšanas sistēmu, šādā veidā palielinot elektromobīļa baterijas darbības laiku.


• Pilnībā elektrizēta piedziņa, lai uzlabotu braukšanas komfortu


Ar elektrību darbināmie furgoni nodrošina pārliecinošu un līdzenu braukšanu, kamēr tā dinamiskās īpašības ir tādas pašas kā iekšdedzes dzinēju versijām. Ar Kangoo Express Z.E. ir patīkami braukt: tas ir kluss. Motors nodrošina 226Nm griezes momentu, tāpēc tā paātrinājums ir spēcīgs, arī braucot ar zemiem apgriezieniem.

Elektromotora jauda ir 44kW (60zs) ar 10 500 apgriezieniem minūtē. Energoefektivitāte ir 90% - par 25% vairāk kā iekšdedzes dzinējiem, kā arī zemas pretestības riepas nodrošina papildu energoefektivitāti.


Kad vadītājs uzspiež uz gāzes pedāļa, 22kWh litija jonu baterija sāk barot elektromotoru. Šī elektroenerģija pārvēršas mehāniskajā enerģijā un tiek nosūtīta uz piedziņas riteņiem. Baterija uzlādējas arī brīdī, kad netiek spiests gāzes pedālis un mašīna ripo brīvgaitā. Šādā veidā kinētiskā enerģija nonāk motorā, kas pārvērš to strāvā un uzlādē bateriju.


Iegādājoties Renault Kangoo Express Z.E., būs iespējams izvēlēties vienu no deviņām virsbūves krāsām. Biznesa klientiem būs iespēja pasūtīt automašīnas savas organizācijas korporatīvajās krāsās.

Ar elektrību darbināmais furgons tiks ražots Francijā uz tās pašas ražošanas līnijas, kur tiek ražotas automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem - Renault MCA (Maubeuge Carrosserie Automobile) rūpnīcā Maubēžā. Šī rūpnīca uzņemsies pilnu atbildību par Kangoo ražošanu un. Šie apstākļi dos iespēju ātri uzsākt ražošanu un nodrošināt augstus kvalitātes standartus.


Pirmajos Kangoo elektromobīļos būs pieejams unikāls aprīkojums. Uz šīm automašīnām var pieteikties jau tagad tīmekļa vietnē www.renault-ze.com. Izmantojot šo iepriekšējo pieteikšanos, klientiem būs prioritāra pieeja šiem elektromobīļiem, kad tie nonāks tirgū.


• Standarta aprīkojums



Kangoo Express aprīkojums


- 15’’ collu diski

- Asimetriskas aizmugurējās durvis

- ABS, avārijas bremžu sistēma

- Ar pulti kontrolējama centrālā atslēga

- Elektrisks stūres pastiprinātājs

- Drošības spilvens vadītājam

- Vadītāja drošības karkass

- Salona grīdas paklāji

- Borta dators

- Elektriski apsildāmi spoguļi

- 650 kg kravnesība

- Seši grīdas stiprinājumu riņķi

- Izgaismota kravas telpa

- Regulējamas drošības jostas

- Regulējama stūre

- Gaismas un skaņas brīdinājuma signāli




Z.E. aprīkojums


- Īpašs Z.E borta dators

- Īpašs Z.E. panelis

- Salona uzsildīšana vai atdresēšana baterijas lādēšanas laikā

- Standarta 10/16A ligzda un kabelis




• Kangoo Express Z.E. tehniskais raksturojums


PARAMETRI


Garums (mm) 4213

Platums / kopā ar sānu spoguļiem (mm) 1829 / 2133

Augstums (mm) 1818

Riteņu bāze (mm) 2697

Priekšējo riteņu (mm) 1522

Aizmugurējo riteņu (mm) 1536

Klīrenss, bez kravas (mm) 186 bez un 143 mm ar kravu

Svars (kg) 1410

Ietilpība 3 - 3,5 m3

Kravnesība 650 kg

Sēdvietas 2



TEHNISKIE DATI

Motors Sinhrons elektriskais motors

Jauda (kW) 44

Maksimālais ātrums (apriez./min) 10 500

Jauda 226 Nm

Transmisija Tiešā transmisija ar samazināto ātrumu Direct transmission with a reduction gear

Baterijas Litija-jona

Bateriju kapacitāte 22 kWh

VEIKTSPĒJA

Nobrauktais attālums ar vienu uzlādi 160 km

Maksimālais ātrums (elektroniski ierobežots) 130 km/h



JAUNAIS RENAULT MASTER - PIEEJAMAS VAIRĀK KĀ 350 VERSIJAS


Jaunais Master ar tā versijām debitēja 2010.gada aprīlī. Citi pārveidotie modeļi pārdošanā nonāks pavisam drīz, un to vidū būs pieejami augsto griestu furgoni un mikroautobusi. Pavisam 350 modeļi ir apvienoti jaunajā Master klāstā, kas ražoti tikai SOVAB rūpnīcā Batilijā (Batilly), Francijā, un būs pieejami 2011. gada sākumā.


Master un jaunā Master tirgus daļa Eiropā ir 11 % (2010.gada augusts), un tas ir par 0,7 punktiem vairāk, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Jaunā Master nonākšana tirgū veicināja pasūtījumu pieaugumu par 20%. Automašīnas stiprās puses, ko novērtē ikviens klients, ir:


- Dizains - spēcīgās un ekspresīvās virsbūves līnijas atspoguļo furgona robusto izturību un ērto vadāmību.


- Ērts un ergonomisks salons - maksimāli pielīdzināts pasažieru automašīnai. Jaunā Master salons aprīkots arī ar lielāko skaitu dažādu funkcionālu sīklietu nodalījumu tirgū. To pilnībā integrētās īpašības ir rūpīgi izstrādātas dažādu priekšmetu ērtākai novietošanai un ikdienas lietošanai.


- Zemākas ekspluatācijas izmaksas, lielākoties pateicoties jaunajam 2.3 dCi dzinējam, kas izstrādāts īpaši vieglā komerctransporta vajadzībām, un tiek ražots Kleonas rūpnīcā Francijā. Dzinējs pieejams ar 100, 125 vai 150 zs jaudu, kā arī priekšējās un aizmugurējās piedziņas versijās. Salīdzinot ar priekšgājēju, jaunais Master nodrošina degvielas ekonomiju par 1l/100km, un tā vidējais degvielas patēriņš ir 7.1l/100 km (187g CO2/km). Saskaņā ar NEDC statistikas datiem jaunais Renault Master (priekšējās piedziņas versija) ir tirgus līderis. Jānorāda, ka, salīdzinot ar priekšgājēju, ievērojami samazinātas arī jaunā Master uzturēšanas izmaksas - par 40%, un šobrīd tās ir zemākās tirgū.


- Plašs piedāvājums, ieskaitot jaunu aizmugurējās piedziņas versiju, ko izstrādājis Renault. Papildus uzlabotai vadāmībai, jaunā aizmugurējās piedziņas Renault Master versija ieguvusi L4 garumu, un tās kravas kapacitāte ir līdz pat 22 m³, 3.5 t un 4.5 t versijām, dubultie riteņi un jauni virsbūves risinājumi.


Renault, turpinot piemērot dažāda veida furgonus savu klientu vajadzībām, piedāvā jaunu iespēju saviem stratēģiskajiem partneriem. Turpmāk Renault pieņems priekšlikumus no katras valsts par to, kādus furgonus izgatavot. Tad tiks veikta šo piedāvājumu izvērtēšana. Pēc apstiprinājuma saņemšanas šis koncepts tiks uzņemts Renault vieglā komerctransporta (LCV) grupā. Šobrīd ap simts auto virsbūvju ražotāji Eiropā ir apstiprinājuši savu dalību pie šī projekta. Jaunais piedāvājums Renault ļaus piedāvāt plašu pārveidoto transportlīdzekļu klāstu, kā arī nodrošināt to kvalitāti.


ATJAUNINĀTS UN PAPLAŠINĀTS VIEGLĀ KOMERCTRANSPORTA PIEDĀVĀJUMS


Gada sākumā papildu jaunajam Renault Master Renault plašākai sabiedrībai prezentēja arī jauno Trafic un Kangoo Express Maxi.


Renault Trafic 2010.gada augusta beigās uzstādīja jaunu rekordu, sasniedzot 16,5% lielu tirgus daļu Eiropā mazo furgonu tirgū. Pateicoties tam, nodrošināts segmenta straujākais pieaugums - par 2,2 punktiem, salīdzinot ar 2009.gada augustu.


Jauno Renault Trafic raksturo uzlabots komforts un ergonomika. Pārveidots mērinstrumentu panelis, lai tas ietvertu vairāk sīklietu nodalījumus. Tā aprīkojums papildināts arī ar vieglo pasažieru automašīnu segmentam raksturīgo, lai nodrošinātu maksimālu komfortu: integrētā Carminat TomTom® navigācijas sistēma, kruīza kontrole, ātruma ierobežotājs, automātiskā klimata kontrole, kā arī iespēja izvēlēties trīs audio sistēmas, no kurām viena aprīkota ar Bluetooth sistēmu.

Jaunā Renault Trafic 2.0 dCi versijai samazināts arī vidējais degvielas patēriņš (- 0.8l/100 km), un tā aprīkota ar dīzeļdaļiņu kvēpu filtru. Sākot no 2010.gada beigām, tas pilnībā atbildīs arī Euro 5 standartiem. Limitētā versija “Black Edition", kas ir biznesa klases pasažieru furgons, ir pieprasītākais savā segmentā.

Jaunais Renault Kangoo Express Maxi ir furgons, kura riteņu garenbāze palielināta par gandrīz 39 cm. Pieejamas 2-vietīgas un 5-vietīgas versijas, kravas kapacitāte līdz 4.6 m3, bet maksimālais kravas garums - 2.90m. Tas apvieno uzlabotu dizainu, vadāmību un degvielas ekonomiju, ko nodrošina 1.5-litru dCi, 85 un 105 zs dzinējs, kā arī 1.5l dCi, 90 un 110 zs Euro 5 versijas dzinējs, kas aprīkots ar kvēpu filtru (atkarībā no valsts). Ar šo jauno modeli Renault kļūst par vienīgo Eiropas zīmolu mazo furgonu tirgū, kas piedāvā trīs atšķirīgus modeļu garumus, tādējādi nosedzot uzņēmēju vajadzības.

Jaunais Kangoo Express turpina iekarot Eiropas tirgu ar kopējo tirgus daļu 15.3% (2010.gada augusta beigas), un tas ir par 1,6 punktiem vairāk, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

Komentāri:

Par šo rakstu vēl nav izteikts neviens komentārs
Lietotāja vārds:

Drošības kods: Captcha Image Verification

Autorizēšanās


Meklēšana

 

Auto servisu meklēšana

Iznācis novembris/decembris AutoInfo!

AutoInfo

Degvielas cenas

DUSE95E98DDGāze
XXX0.0000.0000.000-
YYY0.0000.0000.000-
ZZZ0.0000.0000.000-